736 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Dum hund meget billigt til salg *G* Dum hund meget billigt til salg *G*

Nogen der vil købe et stk MEGET dårlig vagthund? *GG*

Sitta har lige givet mig et halvt hjertestop..

Har haft min hoveddør åben da hun skulle ud på græsplænen og gøre sig ren. Jeg smutter selv lige et smut på wc imens hun er ude.

Da Jeg kommer ind i stuen igen Sitta også ind men begynder at stå og kigge ind i soveværelset sammentidig med at hun brummer helt vildt, står helt stiv med alle muskler spændt og rejste børster.

Jeg bliver helt nervøs da jeg ser hvordan hun står, det ligner hende bestemt ikke at reagere på den måde..

Dum som jeg er så ringer jeg til en veninde for at få hendes opbakning, for hun kan jo helt vildt hjælpe mig når hun ikke er hjemme hos mig *G*

Nå men med veninden i røret, og hjertet helt oppe i halsen får jeg mandet mig op til at se hvad det er som gør Sitta så bange...
Går ind i soveværelset og har en stor brummende hund bag mig.

Endelig finder jeg så ud af hvad det er som gør hende så bange......

Den store farlige vagthund var sku blevet bange for min håndvægt som ligger på gulvet, og for øvrigt har lagt det samme sted i en uge *GG*

Lorte køter *G*

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dum hund meget billigt til salg *G*
  • #1   10. nov 2008 Tja -Reiki kan stå og sige sådan nogen "hmf hmf"-lyde hvis havedøren står åben og det er mørkt udenfor
    -for så kan han jo se sig selv *suk*

Han stopper ikke før han er nået helt hen med næsen mod døren hvor han så nogengang giver et lille sæt, når han finder ud af det IKKE er en anden hund der står derude og glor på ham *G*

• #2   10. nov 2008 Artos har spist 340 kg ko lort i dag og fået ligeså meget i pelsen..

Og FANDEME om det ikke endte i min sofa!

Nogen bud? Desværre er 25 øren udgået, så vi starter på 50 øre! Alt medfølger.

******Ironi kan være beskrevet i teksten*******

• #3   10. nov 2008 he he he,,,bliver altså lige nødt til at grine lidt her,,,kan sagtens føle med dig da jeg selv har stået i situationen et par gange før også. Og selvfølgelig ringer man til noget opbakning som alligevel ikke kan være til nogen hjælp i en given situation. Det er da klart. Gør da 100% selv det samme ;o)
    Et eller andet sted er det bare ret svært at være glad for at man faktisk har en hund der passer på en,,,når "fjenden" viser sig at være en godt kendt håndvægt!!! ;o)
    Håber du har fået hjertet ned på plads igen :o)
    Beroligende tanker herfra :o)

• #4   10. nov 2008 hihi vil du så bytte med en hund som lægger sig på ryggen med 4 stænger i vejeret når der kommer fremmede - man kan kalde chunta meget men vagt hund nope - han ville invitere tyven ind hvis han kunne blive nusset bag øret

• #5   10. nov 2008 Michelle:

Ja den er Sitta også god til at lave *GG*

• #6   10. nov 2008 Tanja:

Jo jo hjertet er faldet ned på plads igen *G*

Lige nu sidder jeg bare og ærgrer mig lidt over at jeg igen blev lidt til grin overfor min veninde..

Igår måtte jeg ringe til selvsamme veninde for at høre hvad man skulle gøre når man havde fået en gren i øjet *GG*

• #7   10. nov 2008 Michelle.

Ja, jeg har jo så store, farlige Kaido, som er så bange for speljingen i vinduet at jeg skal tvinge hende ud i haven..........Hun knurrer og brummer helt nede fra halespidsen samtidig med at hun står bag min stol... Men hun går IKKE hen til ruden......*GGGGGGG*

• #8   10. nov 2008 hehehe

blev selv lidt bange i går aftes på hundetur...

jeg kastet bold til hundene nede ved elven , jeg hadde ingen lommelykte eller noge ( hundene reflexdekken )

så pludselig hører jeg et kæmpe plask fra elven og begynder at tænke om det er en kæmpe bever eller en elg ( bor i norge) blev meget forskremt og kikket efter nærmeste træ og klarte i ( hvis elg ) hehe og hundene de hygget videre med bolden og brydde sig ikke noget om lyden ( mor passer på os jo )

heldigvis svømmet " dyret " en anden vej da jeg begynte at synge og larme hehe

• #9   10. nov 2008 Karina -mærkelige hunde altså hehe

Reiki er heller ikke meget bevendt når han rent faktisk burde være det. Beskytte hjemmet overfor den der monsterhund der bor i havedøren det kan han.
    Men da man kom ganske uskyldigt gående på fortovet med Reiki i snor, hvor et par unge knægte så kommer hen og tager fat i mig og råber og skriger, ja der logrede Reiki bare med halen og prøvede alt hvad han kunne at indynde sig hos de dumme mennesker *suk*

-sikken vagthund altså... Vil du bytte Karina`?

• #10   10. nov 2008 LOOOL Mette -tænk hvis de to boede sammen... Sikke huset ville være beskyttet hva' *G*

• #11   10. nov 2008 Michelle:

Ja, for sytten da......Specielt mod alle de faaaaaarlige hunde i vinduet.....*GGGGGGG*

• #12   10. nov 2008 Ja -det er jo monsterhunde... Og så er de vildt farlige for de efterligner alle ens bevægelser hehe

• #13   10. nov 2008 Haha smiley

Sofus knurrer ikk engang af sit spejlbillede !

Folk kunne gå ind og tømme hele huset uden han ville opdage det smiley

Men tror i ikke hvis det engang virkelig blev nødvendigt at hunden kan mærke det og så ville fprsvarer ?

• #14   10. nov 2008 Naaaa.... hunde er da ikke dumme.......eller ???

Jeg fandt et stort flot spejl oppe ved en container i går.... slæber det hjem, og sætter det bare op ad væggen.....

Og hvad gør Lalle-glade NANNA..... hun henter sin yndlings gummi-rotte og lægger den foran den søde hund i spejlet og ..... " skal vi lege ".... og fatter ikke den anden hund gider tage rotten.... he he..

• #15   10. nov 2008 IKKE gider tage rotten ..selvfølgelig

• #16   10. nov 2008 Lille -My -ja det har reiki jo så bevist at han IKKE gør. Han prøver bare at være heeelt vildt sød, så de måske stopper med at være sure de der dumme mennesker *G*

-men nu har jeg jo heller ikke en race der af natur er særlig farlig for uvelkomne gæster og andre dumme mennesker

• #17   10. nov 2008 **Karina***
    Det er skønt at have veninder der hjælper med sådan nogle sjove problemstillinger GGGGGGGGGGGGGGG

• #18   10. nov 2008 Panda er en rigtig dygtig vagthund...

Men mærkelig nok, plejer folk ikke at reagere med den ærefrygt, som han selv mener han fortjener ;-P

• #19   10. nov 2008 Ja, jeg havde engang en rottweilertæve der var trænet som vagthund. Jeg blev så overfaldt af min kæreste endag " Han fik lige en brist og flyttede da også med det samme ) Men hvor var hunden henne ? Ja, den lå ude i sin fødekasse med alle sine hvalpe. Lidt sødt. Så godt at min stedfar kom og satte fyren på plads.

Ea hun ville løbe hjem hvis jeg belv overfaldt. Hun ville sige " Hej hej mor, den må du lige selv klare " smiley

• #20   11. nov 2008 Hi hi, godt med små sjove historier her sent op aftenen!

He he, forleden aften var jeg ude alene og lufte begge vovser i blæstevejret. Pludselig kommer en ødelagt opslået paraply flyvende hen ad gaden mod os.... Min "farlige" amstaff gøede af den to gange og løb så bag mig og hans "storebror" labradoren, som bare ikke er bange for noget som helst.... Undtagen hoppende frøer når det lige har regnet... smiley

Ja, farlige vagthunde smiley Men til gengæld passer de godt på både hjem og bil, når de er med der....

Kommentér på:
Dum hund meget billigt til salg *G*

Annonce