26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.798
Dum hund meget billigt til salg *G* Dum hund meget billigt til salg *G*
Nogen der vil købe et stk MEGET dårlig vagthund? *GG*
Sitta har lige givet mig et halvt hjertestop..
Har haft min hoveddør åben da hun skulle ud på græsplænen og gøre sig ren. Jeg smutter selv lige et smut på wc imens hun er ude.
Da Jeg kommer ind i stuen igen Sitta også ind men begynder at stå og kigge ind i soveværelset sammentidig med at hun brummer helt vildt, står helt stiv med alle muskler spændt og rejste børster.
Jeg bliver helt nervøs da jeg ser hvordan hun står, det ligner hende bestemt ikke at reagere på den måde..
Dum som jeg er så ringer jeg til en veninde for at få hendes opbakning, for hun kan jo helt vildt hjælpe mig når hun ikke er hjemme hos mig *G*
Nå men med veninden i røret, og hjertet helt oppe i halsen får jeg mandet mig op til at se hvad det er som gør Sitta så bange...
Går ind i soveværelset og har en stor brummende hund bag mig.
Endelig finder jeg så ud af hvad det er som gør hende så bange......
Den store farlige vagthund var sku blevet bange for min håndvægt som ligger på gulvet, og for øvrigt har lagt det samme sted i en uge *GG*
Lorte køter *G*
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 53 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 31.057
-for så kan han jo se sig selv *suk*
Han stopper ikke før han er nået helt hen med næsen mod døren hvor han så nogengang giver et lille sæt, når han finder ud af det IKKE er en anden hund der står derude og glor på ham *G*
nov 2007
Følger: 53 Følgere: 50 Hunde: 1 Emner: 408 Svar: 3.527
Og FANDEME om det ikke endte i min sofa!
Nogen bud? Desværre er 25 øren udgået, så vi starter på 50 øre! Alt medfølger.
******Ironi kan være beskrevet i teksten*******
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 53 Svar: 1.883
Et eller andet sted er det bare ret svært at være glad for at man faktisk har en hund der passer på en,,,når "fjenden" viser sig at være en godt kendt håndvægt!!! ;o)
Håber du har fået hjertet ned på plads igen :o)
Beroligende tanker herfra :o)
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.798
Ja den er Sitta også god til at lave *GG*
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.798
Jo jo hjertet er faldet ned på plads igen *G*
Lige nu sidder jeg bare og ærgrer mig lidt over at jeg igen blev lidt til grin overfor min veninde..
Igår måtte jeg ringe til selvsamme veninde for at høre hvad man skulle gøre når man havde fået en gren i øjet *GG*
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.489
Ja, jeg har jo så store, farlige Kaido, som er så bange for speljingen i vinduet at jeg skal tvinge hende ud i haven..........Hun knurrer og brummer helt nede fra halespidsen samtidig med at hun står bag min stol... Men hun går IKKE hen til ruden......*GGGGGGG*
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.293
blev selv lidt bange i går aftes på hundetur...
jeg kastet bold til hundene nede ved elven , jeg hadde ingen lommelykte eller noge ( hundene reflexdekken )
så pludselig hører jeg et kæmpe plask fra elven og begynder at tænke om det er en kæmpe bever eller en elg ( bor i norge) blev meget forskremt og kikket efter nærmeste træ og klarte i ( hvis elg ) hehe og hundene de hygget videre med bolden og brydde sig ikke noget om lyden ( mor passer på os jo )
heldigvis svømmet " dyret " en anden vej da jeg begynte at synge og larme hehe
jan 2007
Reiki er heller ikke meget bevendt når han rent faktisk burde være det. Beskytte hjemmet overfor den der monsterhund der bor i havedøren det kan han.
Men da man kom ganske uskyldigt gående på fortovet med Reiki i snor, hvor et par unge knægte så kommer hen og tager fat i mig og råber og skriger, ja der logrede Reiki bare med halen og prøvede alt hvad han kunne at indynde sig hos de dumme mennesker *suk*
-sikken vagthund altså... Vil du bytte Karina`?
jan 2007
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.489
Ja, for sytten da......Specielt mod alle de faaaaaarlige hunde i vinduet.....*GGGGGGG*
jan 2007
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.315
Sofus knurrer ikk engang af sit spejlbillede !
Folk kunne gå ind og tømme hele huset uden han ville opdage det
Men tror i ikke hvis det engang virkelig blev nødvendigt at hunden kan mærke det og så ville fprsvarer ?
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.959
Jeg fandt et stort flot spejl oppe ved en container i går.... slæber det hjem, og sætter det bare op ad væggen.....
Og hvad gør Lalle-glade NANNA..... hun henter sin yndlings gummi-rotte og lægger den foran den søde hund i spejlet og ..... " skal vi lege ".... og fatter ikke den anden hund gider tage rotten.... he he..
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.959
jan 2007
-men nu har jeg jo heller ikke en race der af natur er særlig farlig for uvelkomne gæster og andre dumme mennesker
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.332
Det er skønt at have veninder der hjælper med sådan nogle sjove problemstillinger GGGGGGGGGGGGGGG
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.588
Men mærkelig nok, plejer folk ikke at reagere med den ærefrygt, som han selv mener han fortjener ;-P
feb 2008
Følger: 34 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 190 Svar: 1.894
Ea hun ville løbe hjem hvis jeg belv overfaldt. Hun ville sige " Hej hej mor, den må du lige selv klare "
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 129
He he, forleden aften var jeg ude alene og lufte begge vovser i blæstevejret. Pludselig kommer en ødelagt opslået paraply flyvende hen ad gaden mod os.... Min "farlige" amstaff gøede af den to gange og løb så bag mig og hans "storebror" labradoren, som bare ikke er bange for noget som helst.... Undtagen hoppende frøer når det lige har regnet...
Ja, farlige vagthunde
Dum hund meget billigt til salg *G*