{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

når livet går en imod {{forumTopicSubject}}

Ja de fleste kender det jo nok godt, men hold da fast hvor er det hårdt når alting bare ramler sammen på en gang.

Er normalt ikke en person der hænger med mulen men engang imellem siger ens krop bare fra

hvad gør i for at komme ud på den anden side igen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når livet går en imod
  • #1   3. nov 2008 Tja lige nu er der en på et andet forum der ikke har et sted at bo sammen med mand, børn og dyr..

Hele over etagen af boligen er brændt, den nederste lugter tingene af røg..

Så lig nu syntes jeg ikke livet er slemt..

I Januar mistede jeg endnu et familie medlem, denne gang til hjerneblødning.. Jeg havde en mindre depresion, og gjorde egentlig ikke andet end at snakke om det..

Ellers er det bare at vente på livet vender igen smiley

• #2   3. nov 2008 nu ved jeg jo ikke hvad der er det er sket for dig..............og selvfølgelig også dit private................
    men en god måde at komme videre på, er at skrive om sine oplevelser, hvis det er nogen grimme oplevelser du har haft, skriv, skriv og læs det når du synes........ det hjælper faktisk både at skrive og læse det man har skrevet, igen og igen.

ellers snak om det med gode venner......

trøstekrammer til dig fra mig.

• #3   3. nov 2008 Tanja: Ja engang imellem er det godt at få tingene lidt i perspektiv så virker ens eget måske ikke så slemt...

• #4   3. nov 2008 jeg snakker meget med min familie, og kæreste, og hvis det ikke virker. en smut til lægen, for så kan det være de kan fortælle hvordan det er nemmest at komme ovenpå, jeg har haft 4 dep, og kommet ovenpå igen. nu har jeg såfået angst (har jeg haft i mange år men troede jeg voksede fra det) og har fået piller mod det. så spændene om det hjælper
    ja og self har jeg også angst over at tage pillerne så er ikke kommet igang endnu

• #5   3. nov 2008 Jeg plejer at trøste mig med, at så kan tingene i det mindste ikke blive værre... Der er ikke andet at gøre end at klemme balderne sammen og komme op på hesten igen..

• #6   3. nov 2008 Skønheder: Mange tak smiley Jeg aborterede i nat, helt alene, kæreste og familie i jylland og mig her i kbh, fik af vide i torsdags at fostret var holdt op med at vokse og ingen hjertelyd, jeg har derefter gået og ventet en hel weekend sammen med kæresten på at det sku ske, men så sker det jo mens jeg er helt alene smiley Så har selv været på hospital osv i dag har bare været rigtig hårdt, sker for mange men stadig svært...

• #8   3. nov 2008 Jeg er også i en periode i mit liv, hvor der efterhånden i en årrække har været massiv belastning på - og lige nu spidser det til.

Jeg kan godt mærke, at der bliver hevet og trukket i mig. Jeg kan mærke, at gråden ind i mellem er lige under overfladen og at min lunte er kortere helt generelt.

Det jeg gør er, at holde fast i, at jeg inde i min kerne er glad. Jeg sørger for, at nyde det, når jeg oplever gode ting - jeg lader ikke sortsyn ødelægge alle de dejlige oplevelser og mennesker i mit liv.
    Jeg nyder mine mand, min hund, mine venner, min hobby - og forsøger mentalt at begrænse mine begrænsninger til det fysiske.

Det er klart, at man ikke bare kan snyde sig selv så man føler alt bare er fryd og gammen. Men man skal give sig selv pauser, så man stadig kan smile...

Jeg er ked af, at du har mistet dit lille barn... Det er nu tid til at sørge...

• #9   3. nov 2008 uha Maria...........det gør mig virkelig ondt...........og så helt alene, din lille stakkel.........jeg har selv prøvet det og ved hvordan du har det lige nu..... en stor tom følelse, stor magtesløshed......og det man mindst har brug for, er når folk siger, " nå det lykkes nok en anden gang " for lige nu føler du med garanti at der ikke skal være nogen anden gang.......
    der kommer lys, igen forude for dig, men ligenu har du det rigtig svært og det forstår jeg sandelig godt.

Jeg håber for dig at du snart får din familie samlet omkring dig igen....
    Jeg sender dig mange tanker og trøstekrammer.... stakkels lille dig.

• #10   3. nov 2008 Skønheder med hjerte: du sætter præcis de ord på mine følelser som jeg ik selv kan finde, tomhed, skuffelse, og ja man er virkelig bange, hvad har jeg gjort galt, kan det overhovedet lykkedes, og vil jeg egentlig overhovedet nogensinde turde gå igennem det igen med den vished om hvor galt det kan gå... Ja det var meget hårdt, ingen havde forberedt mig på at den kommer ud i fosterhinden og bare ligger derinde og svupper rundt, man ku se anlæg til arme og ben og små sorte prikker hvor øjnene sku sidde - har nok været lidt i chok siden egentlig... virkelig en ud af kroppen oplevelse at sidde der med et dødt foster foran sig.

Samtidig har jeg en søster der er i 6 måned og hun brokker sig over at være gravid + ingen støtte fra mand + ved ikke om hun egentlig virkelig vil det barn og det gør mig så vred og såret.... det var vores største ønske...

• #11   3. nov 2008 bare søg for hele tiden at fokusere på positive ting i dit liv :o) hver dag skal du finde en ting som er en positiv ting. og det må ikke være det samme hverdag, f.eks at det er dejligt vejr, eller at du er sund og rask, at dine hunde har hygget sig ekstra meget, alle sådan nogen småting men som er med til at gøre ens dag rigtig dejlig.

det har jeg gjort og jeg er kommet så meget oven på som man nu kan komme, når man nu skal være plaget af en dårlig ting hehe

• #12   3. nov 2008 jeg har virkelig ondt af dig...........håber snart at din familie er hos dig......

• #14   3. nov 2008 Puha Trine H, lyder heller ikke rart for dig smiley håber det går iorden for dig og din søn, og at din eks strammer ballerne og indser at hans søn har brug for en faderfigur i sit liv...

tak for alle de søde tanker til jer der har skrevet smiley

• #15   3. nov 2008 Maria P - Sikke noget smiley Nu er jeg selv gravid, og kommer derfor på forummer hvor der også er andre gravide, og syntes der er rimelig mange der har aborteret på det sidste..

Tror i løbet af 2 måneder har jeg set 20-25 forskellige mennesker skrive det..

Tja der er nok ikke så meget at sige i sådan en situation, men du får et cyper-knus med på vejen herfra smiley

• #16   3. nov 2008 Tanja: ja kender også til et par stykker så der må være abort karma i luften eller sådan noget, træls træls for at sige det på godt jysk...

Håber det går godt med din mave og ønsker jer held og lykke med babyen

• #17   3. nov 2008 indtil videre går det meget godt smiley Og tak smiley

Kommentér på:
når livet går en imod

Annonce