Når livet går videre med en ny hund <3 {{forumTopicSubject}}
For 2 år siden tog jeg den værste beslutning en hundemor kan tage, nemlig at slukke lysene i de øjne hun elsker allermest.. King blev aflivet d. 23 April 2010, en dag jeg ALDRIG glemmer..men ville nogle gange ønske at jeg kunne glemme den dag. ..
I lang tid ville jeg ikke have en ny hund, føj nej, ingen kunne erstatte min King.
Hvad jeg først lærte ca 1½ år sener var, at ingen ny hund skulle erstatte min King. En ny hund skulle være sig selv og anskaffes fordi man havde lyst. Og lyst det havde jeg fra den ene dag til den anden. Vi fandt et sted, min Petri blev født, og 8 uger senere kom han hjem til os at bo.
Jeg har elsket Petri fra dag 1 af..ingen tvivl om det, han er et dyr og han skal passes på...
Idag sad jeg så og kiggede på min Kings profil, og fik den vildeste tudetur, af billederne og alle de søde beskeder folk har skrevet til ham/mig.
- Og ved i så hvad, min smukke llille Petri, 8 måneder gammel springer op på skødet af mig og slikker alle mine tårer væk imens han logrer og gnider sit hoved mod min skulder.. og nu ELSKER jeg ham.. af hele mit hjerte, for det var jo netop derfor han fandt mig og jeg fandt ham, for at livet skulle gå videre og jeg også skulle kunne se alle de skønne og positive ting, og ikke kun dvæle i sorgen!
At få¨Petri, efter Kings død, er det BEDSTE jeg nogensinde har gjort for mig selv
jan 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Emner: 95 Svar: 1.146
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 26
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.787
maj 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 235 Svar: 2.568
Var en slem tid efter at have mistet Shorty og kan stadig græde over ham, heldigvis fik jeg min skønne Sally og jeg elsker hende højt, hun vil aldrig kunne tage Shorty´s plads i mit hjerte men det er heller ikke meningen, der er nemlig en plads specielt til hende derinde også
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 66 Svar: 473
Når livet går videre med en ny hund <3