{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

skumle mennesker! {{forumTopicSubject}}

kender i nogen? som får hårene til a rejse sig hos jer? som i seriøst syns er sære?

her i vores by vrimler det serisøt med sære gamle skumle mennesker!!

heksen/mona kalder vi hende hun står altid isit vindue og kigger på en sådan rigtig gemt som om hun ik vil ses, så har hun en sort hætte på og fler har fortalt at hun er kommet hen om aftenen til dem og sagt der vil ske dig noed ondt en dag!!!! puhaa ad ad ad skummelt

så har vi rolatordamen hun er en ældre alkolholisk dame som render rundt med sin rolator , og somer meget ulækker hun bander og svovler som en jeg aldrig har hørt med så grimme ord! og påstår hendes mand (som er død) banker hende med sin wiskyflaske....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skumle mennesker!
  • #1   9. sep 2008 Ved ikke om den slags mennesker du der omtaler, er skumle. De er måske bare syge og ensomme !

• #2   9. sep 2008 der kan jo være så meget/mange man synes er skummelt, indtil man lærer det eller dem at kende:-) det er vel sådan at det ukendte kan være lidt uhyggeligt:-)

• #3   9. sep 2008 annr r> så du har aldrig været bange for en gamme ldame som er blevet så ensom eller gammel at hun er gået hen og blevet sær?? og skræmmer børn og folk? sorry men det er jeg! jeg syns godt nok det uhyggeligt! og ville måske os mene de ville ha det bedre a at bo på et plejehjem frem for sig selv i et børneområde ...

• #4   9. sep 2008 Skumle vil jeg ikke sige, at de er, men tror at der findes landsbytosser i de fleste byer...

Her i byen, findes der mig bekendt kun to tilbage, men det er som om, at når en falder fra, så dukker der en ny op..

Vi havde på et tidspunkt en ældrer mand, som gik rundt og samlede madrester op og levede af dem, han vandrede rundt i byen med sin trillebør og var det en af hans dårlige dage, så fik alle der kom forbi lige en verbal øretæve, udover det så stank han værre end en losseplads. Med til historien hører, at han rent faktisk en gang havde været en meget dygtig ingeniør, han ejede til han døde flere huse i byen, som han desværre i holdt, så de stod og forfaldte....

Så havde vi en anden en, han hævdede at være Hitlers søn og han kunne også give en verbal øretæve i ny og næ, men det var kun til kvinder... Også han var i tidernes morgen en yderst intelligent mand, som opfandt en del til Morris Mascot motoren, men han fik ikke patent på hans opfindelse og den blev derved stjålet fra ham...

Så har vi vores nulevende dame, som vandre rundt i byen og samler flasker ind, og ved de unge i weekend/nattelivet giver hun et kondom i bytte for en flaske, så samtidig med, at hun måske er en smule tosset, så gør hun også noget godt...

Og den sidste særling Pt, tja han danser rundt på gaden, går på tåspidserne, lige pludselig når han kommer gående, laver han sådan nogle boksehop, og spjæt med armene, og ja hans hår er som regel kronraget, men med totter hist og pist...

Så her i vores by er det ikke noget sjældent syn ;o)

• #5   9. sep 2008 her er jeg helt enig med Anne R og Irene.

For mig lyder det blot som nogle stakkels gamle mennesker, i en trist og ensom tilværelse... Sørgeligt

Se nu hende i kalder for heksen mona..... For mig lyder det til at man brygger en rigtig myte og skræmmer historie op omkring denne kvinde : hun kommer hen til en og siger der vil ske dig noget ondt en dag......

På den måde bygger man større frygt og fingerpegning til denne kvinde.

I virkeligheden ligger det ikke fjernt fra folks måde at udpege hekse på, og jeg som gik og håbede at den adfærd var uddød, og at vi havde lært en hel masse efter masse slagtningen af hekse, som alle sammen var udpeget af andre folk , måske fordi de adskilte sig lidt fra mængden....

• #6   10. sep 2008 Irene og Marita har svaret det jeg ville sige.

• #7   10. sep 2008 Alle er tossede her hvor jeg bor:-)
    Så jeg passer forfærdeligt godt ind...

• #8   10. sep 2008 He he Lise.....

Skøn bemærkning..... :oD

*som tosset har man det godt* :oD

hvorfor altid følge med mængden/flertallet.... Sikke en kedelig verden vi ville få.... :o/

• #9   10. sep 2008 Jeg tror ikke jeg har det sådan med fremmede mennesker.

Kun mennesker, der efter nærmere bekendtskab viser sig at være kold bag charmende ydre kan give mig kuldegysninger.
    Uempatiske mennesker...

Og det kan man jo ikke se på dem. Det skal man kende dem for at vurdere.

• #10   10. sep 2008 Da jeg var barn, var jeg dødsensræd for transvestitter.. Og kan godt blive forskrækket, når jeg hører en kvinde tale med en mands stemme stadigvæk..

Og så var jeg bange for børnelokkere, men kendte ingen *GG*

• #11   10. sep 2008 Ch.....

Mon vi ikke allesammen har blevet tudet ørerne fulde med advarseler om de der børnelokkere med slik til at lokke små børn.... :o)

Jeg fik strænge order på at ALDRIG tage imod slik af fremmede mennesker netop fordi det KUNNE være en børnelokker....

• #12   10. sep 2008 Jeg mødte så desværre en rigtig ægte børnelokker som 11årig....
    Han blev fængslet.

Men det har da ikke haft indvirkning på om jeg er eller ikke er bange for typer af personer....

Jeg har det ligesom CH... Jeg skal kende en person for at vurdere om jeg skal være bange for ham/hende....

• #13   10. sep 2008 Og til Marita

Du har helt ret:-)

Man SKAL sq nærmest være tosset for at ha' det godt i denne verden... *G*

• #14   10. sep 2008 uanset om de gamle er ensomme gør de stadig os bange! og så kan i kalde mig led eller hvai ellers vil men jeg blir sku serøst bange når en ældre dame kommer hen mens det nat og peger på mig og sir der vil ske dig noed ondt! så kan i sige jamen du kender hende ik nej men igen hun gør mig bange...

Kommentér på:
skumle mennesker!

Annonce