{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Æv hvor bliver man bange =( {{forumTopicSubject}}

Ved middagstid idag blev en hvalp dræbt af 2 store hunde her i min by.

Overfald og drab skete på "hovedgaden" (bor i en mindre by), og hundene kom på en eller anden måde ud af en port og røg på hvalpen der var på gåtur med sin ejer =(

På hovedgaden her er der vældig mange porte, så det var med rædsel jeg lige har gået igennem byen =/
- Ved da godt, at det er utænkeligt det sker 2 gange på 1 dag, og at min ko da også er noget mere modstandsdygtig end en hvalp... Men jeg kan bare ikke lade være med at tænke "hvad nu hvis....".

Jeg ved der er overfald og drab på hunde oftere end hvad vi oplever i vores bette by - men det kommer altså grueligt tæt på når det er sket lige for enden af gaden hvor jeg bor =(

Til jer der bor i de større byer og jævnligt kommer i parker og områder hvor overfald ofte sker... Fatter simpelthen ikke at i tør.. Jeg bevæbnede koen med hans vinterdækken og mig med en paraply til hvis nu jeg skulle forsvare min hund (jaja, det er utænkeligt, men jeg er altså utryg)..

Jeg er lettere panisk over ikke at vide hvor hundene bor, og hvilken port de er kommet ud af.
- Og hvem ejer hvalpen der måtte lade livet pga uansvarlige hundeejere? Og hvorfor er netop denne sladder så længe om at komme ud i de små hjem når alle ved at Inge tabte en pakke æg i Rema allerede inden de har ramt gulvet?? (overdrivelse fremmer forståelsen)..

Angsten er ikke til at holde ud... Jeg vil vide hvilke hunde det er og hvor de bor - og jeg vil have dem aflivet hvis de ikke allerede er det =(

Lang tråd - og sikkert usammenhængende og ligegyldig.... men her er den altså alligeveller ; )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Æv hvor bliver man bange =(
Kommentér på:
Æv hvor bliver man bange =(

Annonce