{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Indbrud ! æv .. {{forumTopicSubject}}

I går skulle kæresten og jeg ud at drikke the med mine forældre, vi var væk i 20 min ca. og da vi kom hjem ventede der os noget af en overraskelse. Vores dør har en kæmpe glad rude, så den var blevet slået ind, og Quila lå under spisebordet og jeg kunne næsten ikke få hende ud, vores computere var væk. Vi har ugen forinden været oppe at toppes med en mand, ( en bekendt, men ikke på en god måde ) fordi han kom forbi med hans hanhund, og Quila var i løbetid så derfor bad jeg ham pænt om at gå igen, fordi tidspunket ikke passede os godt. Han sagde så jeg var en kælling, og hvis han mødte mig i byen så ville han gennemtæske mig. Og en uge efter denne episode var der så indbrud hos os ( igår )

Igår havde min kæreste så på fornemmelsen at det kunne være ham, så han tog op til hvor han bor, og ringede på døren, han nægtede at lukke op. Min kæreste gik så ud og ventede på han ville forlade hans lejlighed, og rigtig nok så kom han lidt efter gående med hans hund <b> Chiko </b>. Min kæreste fulgte så efter ham, og da det på et tidspunkt bliver for meget for gerningsmanden pander han min kæreste en ordentlig en. Min kæreste pasifiserer ham så, og der er blevet ringet til politiet, så de kom forbi små 5 min efter. De blev så taget på stationen, og han har både indrømmet vold og indbrud, da man fandt vores computere i hans hjem.

Hvordan vi vidste det var ham ? ;o)
Jo heldigvis er det så heldigt at spaden stjæler min kærestes mobil, og da den ikke er sat på tastaturlås, og jeg ligger som den første den ringer op hvis man trykker to gange på knappen grøn telefon, så havde han fumlet så meget med det hele at den var kommet til at ringe mig op, min kæreste tog den så, og vi snakkede lidt om det måske bare var Quila der rodede lidt rundt derhjemme, men hurtigt gik det op for os at der var stemmer. ( mobilen lå til opladning inden vi tog hjemmefra ) Det er gjorde os 100 % sikre, var selvfølgelig hans stemme men også at han kaldte på hans hund <b> Chiko </b> .
Så det var noget af en omgang, han har dog indrømmet alt, og vi skal i rettet på et tidspunkt, både mod vold og indbrud. Og Quila har det fint igen, jeg kan ikke mærke noget på hende længere, men jeg holder meget øje med hende. Lige nu sidder jeg på et bibliotek i kolding, så jeg er her nok ikke til at se svar, men hvis i har noget at sige, støtte eller råd til hvad man kan gøre for Quila i denne situation så skriv eller ring endelig til min mobil på 60 22 21 11.

Mvh . Camilla. =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud ! æv ..
  • #1   27. okt 2008 Det var da en god historie efter omstændighederne.
    Det er jo meget sjældent at de ting bliver løst, så at i selv fandt ud af det var da heldigt (0:
    Og Kram til den sølle vuf herfra (0:


  • #4   27. okt 2008 Ja han var ikke for heldig - hvilket jo gjorde at vi vidste det var ham. Så heldigt for os må man sige.

    Men nu vil jeg smutte hjem til min skønne tæve igen, og få styr på de sidste ting. Ville bare lige fortælle, og sige jeg ikke kommer på nettet de næste par dage da politiet holder vores ting tilbage til i hvert fald onsdag, hvor der er en som vil behandle vores sag.

    Så fortsat god uge til jer :o)


  • #5   27. okt 2008 Hold da op en idiot! Du må aldrig fremhæve hundens navn, jeg fare jo ind og søger den *gg*

  • #6   27. okt 2008 nåhh stakkels Quila... hun må da være helt ved siden af sig selv....
    håber virkelig i finder ud af hvem der har gjort det... har selv været igennem det hele op til flere gang, da jeg boede hjemme ved mor og far, bestemt ikke rart... og har også været igennem mit værste marridt.. (vores hus brædte ned, påsat brand.. øv)


  • #8   27. okt 2008 Det samme prøvede vi i sidste uge - var i byen i fredags, og da vi kom hjem havde vi også haft indbrud, mens Kiki var alene hjemme. - vi bor lige udenfor Kolding...
    De sataner stjal min bærbar. Kiki var ikke skræmt, da vi kom hjem, men hun er efterfølgende blevet meget mere vagtsom og gør ofte om aftenen, og det har hun aldrig gjort før.
    Men k..... hvor er det irriterende, at sådan nogen idioter ikke kan lade andres ting i fred.
    Håber din hun bliver sig selv igen.


Kommentér på:
Indbrud ! æv ..

Annonce