{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Erfaring med efterskole??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg ville høre om nogle af Jer kan anbefale nogle efterskoler?? - Det faglige niveau skal selvfølgelig være i top og så må det ikke være en af de efterskoler, man hører om, hvor det er ballademagere og hvor der er meget hash og så noget.

Håber der er nogle der kan hjælpe!?

På forhånd mange tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med efterskole???
  • #2   23. aug 2008 min datter gik på Skanderup ungdomsskole ved Lunderskov, kolding.

Det er en super skole, både fagligt og socialt, og der er 0-tolerance både over for sprut, røg og narko, og det bliver håndhævet 100 %. Der var 4 der røg ud pga hash, og 2 pga alkohol, men samtidig blev der taget hånd om at deres problemer blev taget alvorligt

• #3   23. aug 2008 Ladelund efterskole smiley

• #4   23. aug 2008 jeg har selv gået på efterskole, og det var ikke lige mig.... Jeg gik på DHe i Skjern. skolen var en god skole, men jeg var bare ikke til alle de regler, som efterskolerne er nød til at have for netop at undgå problemer med ballademager

• #5   23. aug 2008 Jeg har gået på Osted fri-og efterskole, kanon god. blev moppet på folkeskole og det gjorde jeg ikke her, man blev accepteret som man var. Stoffer og den slags blev der slået hårdt ned på , allerede første nat blev de første smidt ud for at ryge hash

• #6   23. aug 2008 men jeg oplevede på DHe, at jeg var noget bedre til div fag, end jeg havde været i folkeskolen, og så er det en kreativ skole, hvor man vælger linjefag ud fra nogle kreative fag såsom billedkunst, træværksted, osv kan ikke huske dem alle, jeg havde selv billedkunst

• #8   23. aug 2008 Min søn startede på Nysted efterskole sidste søndag. Det faglige er ikke i højsædet med det er det praktiske. Aldrig har jeg set min søn så glad som nu. Han har fået så mange venner og venninder og han synes lærene er noget af det sejeste. Der er også nul- tolerance overfor hach og alkohol- sidste år blev der smidt over 30 hjem......... Mobberi er også noget de tager yderst alvorligt. Tror det er det bedste vi har gjort for min søn- han pjekkede stort set hele 7. klasse væk

Kommentér på:
Erfaring med efterskole???

Annonce