{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fenskær Efterskole... Nogen erfaring ?
  • #1   2. feb 2016 ja mener begge mine fætre har gået der. de var rigtig glade for den.

• #2   2. feb 2016 Vi var oppe og besøge den idag, og fik et positivt indtryk af den, men ville være dejligt med nogle personlige erfaringer smiley

• #3   2. feb 2016 der kan jeg ikke hjælp, og ingen af min familie er på HG.... håber nogen kommer med noget..... eller kan jeg tale rigtig godt om venø, den ligger ikke så langt fra Fænskær. Der gik jeg selv, men det kræver selvfølgelig man har interesse for de tre linjer de har. Musik/sang, Surf/sejl og naturliv.

• #4   2. feb 2016 Tak for input smiley

• #5   2. feb 2016 kender ikke lige skolen ,men hvis i ikke har fået det kan jeg klart anbefale at få en rundvisning af en eller flere af eleverne UDEN lære , Det var bla. det der gjorde vi valgte langelandsefterskole til datteren.
    Netop det at eleverne talte varmt og stolt om skolen gjorde udslaget , og det havde de ikke behøvet for lærene var der ikke , og vi må sige at det vi hørte fra eleverne holdt stik. skolen og lærene var lige netop så fantastiske som de sagde

• #6   21. dec 2016 Så er det første halve år gået, og det går strygende. Sofie har simpelthen rykket sig så meget. Hun trives deroppe og har fået venner, hendes frustrationer kommer ikke så meget til udtryk mere med "hys anfald". Hun er blevet bedre til at mærke efter, efterhånden som hendes selvtillid og selvværd er vokset. Hun går hvis hun kan mærke hun trænger til ro og hendes kontaktlærer giver sig tid hvis Sofie trænger til at snakke. Skolen er meget rummelig og lærerene er nærværende.
    Jeg er glad for vi fulgte vores mavefornemmelse

Kommentér på:
Fenskær Efterskole... Nogen erfaring ?

Annonce