780 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

UANSVARLIGT! UANSVARLIGT!

Jeg fandt et indlæg i en annonce hvor en person skriver:

"skal det være en valp...
Jeg har en tæve på 4 år som muligvis er blevet bollet tyk af min han bulldog... Men da vi ikke har tid til 2 krævende hunde og slet ikke vis hun skal have valpe. vil vi måske godt sælge hende til et godt hjem..."

Hvor flot er det at man vil sælge sin hund fordi man er bange for at den er gravid???
Så må man sku lære at holde sine hunde adskilt mens tæven er i løbetid!!!

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UANSVARLIGT!
  • #1   19. aug 2008 Ej hvor dumt !!
    Sådan noget gør man bare ik smiley

UANSVALIGT !! helt rigtigt !!

Det er lige til at blive helt gal over !!

• #2   19. aug 2008 det værste ved det hele er at lige præcis denne bruger som har skrevet dette har haft kontaktet mig før hvor han fortalte mig at han var vildt glad for sine hunde, specielt sin tæve...og så syntes han det var en rigtig god ide at min, Bertha og hans hanhund skulle have hvalpe sammen....!!!
    Sådan et fjols!

• #3   19. aug 2008 jeanette L :
    Det var måske også lidt... ja.. at sig "bare" :o) Men det er ikke derfor jeg lavede indlæggert.. det jeg syntes der er for dårligt er at han sælger sin hund pga den er blevet gravid..
    hvis uheldet havde været ude hos jer.. havde du så solgt din tæve fordi du ikke følte du havde tid til den?

• #4   19. aug 2008 Abortsprøjten er opfundet... Go

• #5   19. aug 2008 det er da heller ik umuligt at neutralisere-dét er også opfundet... Go

• #6   19. aug 2008 Link?

Sådan noget pis at lukke ud, jeg tror os det er en for at komme af med hunden, en MEGET dårlig grund, eller os er den virkelig med hvalpe, men så gør dog noget ved det!

Argghh

• #7   19. aug 2008 Spring op og fald ned...

Der er FOR mange fjolser til at det er muligt at hidse sig op over dem alle... ryst på hovedet og gå videre.

Tænk... der er sikkert folk der gladeligt vil købe den tæve smiley

• #8   19. aug 2008 Man sælger da ikke bare sin hund fordi man tror den er blevet drægtig ved et uheld. Så får den da en abortsprøjte ! Det er dog den mest sindsyge tankegang, at man bare vil sælge sin hund med et uvist antal hvalpe i maven ---- grrr...! Jo dybt uansvarligt, vil jeg også sige smiley

• #9   19. aug 2008 Vil lige hilse og sige at en abortsprøjte ikk lige altid virker min svigerides kærestes hund fik en, og fik en hvalp alligevel.. Men synd at han vil sælge den.

• #10   19. aug 2008 link tak

jo, det er altså bare at holde dem adskildt - selvfølgelig kan der ske en smutter, men så må man tage konsekvensen af det - der er abortsprøjten eller sterilisere tæven.
    men så bør der heller ikke ske smutter igen - så ved man at man har en opfindsom han og så gør man noget. enten laver det udbrudsikret eller neutralisere den ene.
    så svært er det heller ikke

• #11   19. aug 2008 meget gerne link tak...

aldrig hørt noget lignende.. rystende.. har ikke ord for det..

• #12   19. aug 2008 min hanhund har aldrig haft held til at komme i nærheden af min tæve når hun har været i løbetid..og nu er han blevet kastreret da vi ikke gad hans ynk mere - han skulle alligevel ikke bruges i avl så kunne lige så godt få ordnet sagerne.. og jeg har nu heller aldrig haft problemer med at holde mine fra hinanden..ham i hundegård og hende indenfor.. og så er hundegården lavet så de IKKE kan grave sig ud af den eller komme ud på andre måder..

men ja, abortsprøjte og så få fixet enten han eller hunhund..

• #13   23. aug 2008 pb tak

Kommentér på:
UANSVARLIGT!

Annonce