{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

at være en uansvarlig mor {{forumTopicSubject}}

jeg har lige fået gokket i hovedet idag af en anden forældre i min datters børnehave at hun syntes, jeg var en total uansvarlig mor og at mine børn burde enten fjerne ellers skulle jeg have hjælp til at passe dem,

først blev jeg total paf, er ikke helt vant til at få smidt sådan noget i hovedet, då jeg så spurgte om hvorfor,

var det fordi jeg lader mine børn gå til speedway,

min datter er 4 og min søn snart 7 år,

lige nu sidder jeg her og er total paf/chokeret over det, det jo en sportsgren som alle andre, den er måske en smule farligere og alligevel ikke, da de ikke må køre uden fuldbeskyttelse,

er man virkelig uansvarlig fordi man lader børnene dyrke de sporter de vil,

jeg synes det jo ikke selv, kunne forstå det hvis de kun havde sandaler på om vinteren, ikke fik nok mad, fik lov at ligge og cykle på hovedevejen, cyklede uden hjelm osv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at være en uansvarlig mor
  • #1   18. aug 2008 Næeh - det synes jeg ikke du er. Man der er desværre mange "derude", som sidestiller ansvarlighed med at pakke børnene fuldstændig hermetisk ind i vat og bomuld - og det er jeg da glad for at høre, at du ikke gør smiley

  • #2   18. aug 2008 Hun skal da bare lukke.... Og lade være med at være så oversbeskyttende, for det kan i den grad også skade et barn..

  • #3   18. aug 2008 Min datter på 7 går til ridning, det er da også en "farlig" sport, men det gør ikke så meget i folks øjne, da det er mere almindeligt. Nogle mennesker tænker ikke klart mandag morgen, ro på.

  • #4   18. aug 2008 Kors........spurgte du hende ikke om hun havde glemt at tage hendes piller til morgen ?.......det har da ikke en skid med uansvarlighed at gøre.........hendes unge er måske den lille prinsesse der kun leger rigtige pigelege og går med tylskørt ?
    jeg ville dø af grin, hvis der var en der stod og skabte sig sådan overfor mig.......specielt med de agumenter hun kom med der :o))


  • #5   18. aug 2008 det kaldes vel at aktivere sine børn, og er det ikke kun godt nok at de har noget at gå op i, istedet for at sidde og kede sig.

  • #6   18. aug 2008 Min datter er springrytter...og havde da også lyst til at stoppe det, da jeg læste om en' der havde mistet livet af det...Men det kan ikke nytte noget, som også bliver skrevet, at pakke ind i vat...
    Så længe de har nødvendigt udstyr på, så mener jeg det er ok.

    Det er farligt at leve, man kan dø af det..:-)


  • #7   18. aug 2008 hop op og fald ned. det er sgu da mere farlig at sende sit barn ind og se en brønby kamp

  • #8   18. aug 2008 hold da op en mavesur k...... hvad bilder hun sig ind, hvilket forbillede er HUN for hendes børn med den opførsel

  • #9   18. aug 2008 Lone... haha ... guldkommentar!

  • #11   18. aug 2008 ja men man bliver sgu noget paf, når der står en på parkeringspladesen og fortæller en at man er total uansvarlig og en dårlig mor, fordi man lader sine børn vælge selv og lader dem gå til det de har lyst til,


    og ja hendes dreng er sådan en lille stille en, altid iført en skjorte og pæne bukser og om eftermiddagen har tøjet ikke en eneste krølle,

    det havde aldrig gået med mine, tror ikke engang jeg kunne få dem i sådan noget tøj


  • #12   18. aug 2008 Charlotte F & det snigende uldtæppe Boy .

    ja sjovt nok går mine til fodbold også og i sidste sæson var der 3 brækkede næser og en arm,

    speedway for 50´er holdet(micro) har haft 2 uheld, et forstuvet kraveben og en forstuvet og forslået fod, ellers kun skrammer



  • #13   18. aug 2008 Børn skal sgu have lov til at være børn...

  • #15   18. aug 2008 og ja de skal bære hjelm, nakkekrave, ryg-bryst beskyttelse, ben-knæ beskyttelse og albue beskyttelse og så skal de have slidstærkt tøj på, altså det okay de første 3 gange med en flyverdragt, men så skal der købes køredragt,

    så regler er der sgu masser af og det dælme ikke billigt at købe, tøjet alene koster 6000 pr barn(hver gang de vokser) og det betaler man jo glædeligt, så man ved de er beskyttet korrekt


  • #16   18. aug 2008
    Sådan en gimpe...... Også her er der en unge der går til ridning.. Og jeg følger hende da glad og gerne... så er jeg også uansvarlig...
    Hun må da ha' et meget tomt og indholdsløst liv.


  • #17   18. aug 2008 en, to, tre -- ind ad det ene øre og ud af det andet -------



  • #19   18. aug 2008 Plejer at sige til folk der glor, når jeg går hjem med et "mudder-barn"...Prøv at se hvor sjovt hun har haft det idag..

  • #20   18. aug 2008 Glem hende.
    Sport er godt.


  • #22   18. aug 2008 Hold kæft en ko!!

    Min dreng på snart 5 år går kører da også motocross... - det er da også farligt - men han har jo udstyr på fra top til tå....

    For helvede - de kan sguda også falde ned af trapperne herhjemme og komme til skade - men skal sgu ikke pakke sine unger ind i vat !!


  • #23   18. aug 2008 kald mig bare...

    næ mine børn er heller aldrig rene, vi snakkede en overgang om at holde op med at putte dem i bad, for inden for 10 min, så kunne det alligevel ikke ses *GG* men jeg vil heller have et glad og beskidt barn, end et rent, for på den anden måde ved jeg at barnet har hygget sig og haft det sjovt


  • #25   18. aug 2008 Haha tak for dagens griner,

    tænk at hun ikke har andet at gå op i, en hvad DINE børn går til af sport.
    næste gang du møder hende burde du spørger om du skulle købe et par sko i nummeret større. så de ikke klemmer mere.

    ej jeg syntes sku det er sejt at i lader jeres børn gøre hvad de har lyst til, og når min datter kommer i den alder, eller ja bare bliver en 3-4 år skal hun da også motiveres til at ville dyrke noget sport, og hvis vi er flyttet på landet til den tid, har hun også sin egen hest der.

    jeg startede selv med at ride da jeg var 3 år, og ja selvfølelig falder man af engang i mellem, og ja det kan være farligt. men har man sikkerheds udstyr på, så er det da lige så farligt at blive kørt i børnehave hver dag!


  • #26   18. aug 2008 Shiiiiiiiiiiiiiitt jeg er bare vildt uansvarlig. Min datter på 10 år til ridning og har en crossmaskine. HMM...... Sådan en latterlig s.!

  • #28   18. aug 2008 den med at de fjerner børn pga kamp hunde, tror jeg simpelthen ikke på.. Tænk lige et ramaskrig der ville komme i tv, aviser osv hvis folk fik fjernet deres børn ene og alene pga hunden.. Vi kan hurtig blive enige om hvis der er andre problemer og børnene står med ansvaret for hunden, at det sikkert kunne have en lille del med det at gøre. Men ellers så tror jeg sku ikke på det.

  • #29   18. aug 2008 Sådan noget skal du bare total overhøre.

  • #30   18. aug 2008 takker, har fået snakket med både børnehave og mand nu, er ikke så paf mere,
    børnehaven ville lige tage en snak med hende, da jeg åbenbart ike er den første der har fået en tur, og min mand ærger sig over det ikke var ham,

    så skulle nok have fortalt hende hvilken vej hun skulle gå, for at nå det nærmeste træ, der muligvis kunne være int. i hendes bavl


Kommentér på:
at være en uansvarlig mor

Annonce