{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Kan jeg tillade mig {{forumTopicSubject}}

Jaah, det er egentlig fordi jeg gerne vil have en fast hundelufter til hundene .. Jeg havde tænkt det skulle være en som kunne komme og lufte hundene hvis de skulle være alene en gang i mellem..

Saa er det jeg tænkte jeg evt . kunne ringe til den skole som ligger 300 m fra hvor vi bor, og spørge dem, og jeg maa hænge en seddel op, om at jeg søger saadan en hundelufter.. Altsaa jeg tænker jo at der maa være en dreng eller pige som gerne vil tjene lidt penge. og som esker dyr..

Men jeg ved ikke rigtig om jeg kan tillade mig det.. Eller om jeg skal hænge en seddel i evt. diverse dyreforretninger og brugser :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan jeg tillade mig
  • #1   13. aug 2008 Det værste der kan ske er at du får et nej. Jeg ville ringe hvis det var mig. smiley

  • #2   13. aug 2008 Jeg synes godt du kan tillade dig det.. Det var noget andet hvis du bare hang den op uden at spørge først...

  • #3   13. aug 2008 jeg tror ikke du får lov til at hænge sådan en seddel op på skolen.. for de vil helst ikke have reklamer på skolerne.. jeg ved godt det ikke er en reklame.. men hvad med at hænge en op i et super marked i stedet for? altså tæt på hvor du bor? eller som du selv siger så hæng det op i en dyrehandel eller lignende


  • #4   13. aug 2008 Du kan sagtens ringe smiley

  • #5   13. aug 2008 nej det kan du ikke. skolen er en læreanstalt ikke en jobformidling, jeg ville blive sur hvis min skole tilbød job til eleverne.

    jeg syntes du skal prøve i det lokale supermarked eller her på hg. under markedspladsen, der er allerede flere piger der søger hunde til luftning


  • #6   13. aug 2008 Simone og jakob, ja, jeg vil gerne have en som man virkelig kan stole paa kan klare det.. Det er meningen at jeg gerne vil have vedkommende kan gaa en tur med de smaa , og maaske "bare" lege med dodo i haven, da hun jo er en stor hund. selvom hun er blid og sød at gaa med, er det bare noget andet end de smaa smiley

    Tror jeg starter med at hænge nogle rundt omkring hvor vi bor, og saa ser vi om der er nogen som melder sig..


  • #7   13. aug 2008 Hvorfor ikke hænge sedlen op i Fakta??

  • #8   13. aug 2008 Lone s- jeg tror faktisk du har ret.. Jeg har ogsaa tænkt det samme, det var ogsaa derfor jeg virkelig har tøvet med at ringe..



  • #9   13. aug 2008 jeg har en lille historie.....
    jeg var ude og gå med min en dag, kommer til en stor græsplæne slipper min hund løs.. lige pludselig stod der en lille fræk fransk bulldog . der kommer så to meget unge piger der lufter for en familie.. vores hunde løber lidt rundt og Chaco synes hun dufter meget godt , og faktisk er ved at hoppe på hende .. jeg når at få ham væk.. tager snor på ham for han er lige i den alder hvor han er meget glad for tæver...
    nåh men tøsserne fortæller så at hun faktisk var i løbetid, WHAT.....!!
    uden det vilde opsyn med en tæve i løbetid..... ??
    så jeg måtte lige forklare pigerne at det ikke var helt smart at lade hunden løbe langt i forvejen og så være i løbetid...
    så ergo find en der er lidt mere med på hunde verdenen....

    men held og lykke... ; )


  • #10   13. aug 2008 Jannie L- Det er vel egentlig ikke kun tøsernes skyld, vil mene det det er dem de lufter for, der burde forklare det til dem, hvordan man forholder sig til dette.. smiley

    Kristine M, vi er fra Randers smiley


  • #11   13. aug 2008 linette : ja ja selvfølgelig er det det.... men de var alstå ikke helt skarpe

  • #12   13. aug 2008 Nej, det kan vi godt blive enig om.. Naar der er dømt løbetid her, saa kan du tro hundene er i kort snor naar vi møder hanhunde.. Det er deme synd for hanhundene, de slaar jo heelt klik (:

  • #13   13. aug 2008 Kristine M. Jeg bor I Randers.. Dronningborg.

Kommentér på:
Kan jeg tillade mig

Annonce