{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Kan jeg tillade mig dette? {{forumTopicSubject}}

Jeg går min aftentur her ved 21 tiden med Freja, i weekenden når jeg har hende smiley

Men der er kommet nogle ny tilflyttere for noget tid siden der har en større hund der gør (kan jeg godt forstå, da Freja bærer et rødt lysende halsbånd). Den hoppede her til aften op af hegnet og galpede lidt højt. Freja er ligeglad og ignorerede det.

Men ville det være for meget at spørge om hundene kunne mødes og lære hunden at kende for at kunne sige ''Hej Fido'' og evt. undgå at h*n farede sådan frem?

Jeg er den eneste med hund på vejen udover dem smiley

Hvad mener I? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan jeg tillade mig dette?
  • #2   23. jan 2015 Det synes jeg sagtens du kan, det værste der kan ske er jo at de siger nej. Men synes da at det er i en super hensynsfuld mening fra din siden, så mon ikke de kun siger nej hvis den ikke kan lide andre hunde.

  • #3   23. jan 2015 Så vil jeg se om de er hjemme i morgen smiley

    Har bare erfaret med mine gamle naboer's hunde, at de stoppede med at gø når jeg hilste på dem ved deres navne når jeg gik forbi smiley


  • #4   23. jan 2015 Det synes jeg SAGTENS du kan gøre. Du kommer jo bare med et forslag til at dæmpe et eventuelt problem. Der står intet i vejen for at de kan afvise hvis hunden nu fx. ikke bryder sig om andre, så det synes jeg da bare er et helt almindeligt og fint forslag smiley

  • #6   23. jan 2015 Jeg synes at det er en supergod idé.

    Kia gør ret ofte når der går mennesker forbi vores stuevindue, fordi skolebørnene der går forbi til og fra skole, synes det er sjovt at drille hende (de ved ikke bedre desværre).

    Alle der kender hende fra hundeskoven siger, at de bare behøver at hviske hendes navn når de går forbi med deres hunde, og så enten starter hun ikke, eller hun stopper med det samme.

    Det virker supergodt her og jeg håber det virker lige så godt for jeres vappere :o)


Kommentér på:
Kan jeg tillade mig dette?

Annonce