{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

En rigtigt godmorgen til alle jer {{forumTopicSubject}}

Her sidder jeg med friskbrygget kaffe (kan I lugte den) hmmm..
Og så er vejret jo et dejligt vejr, solen skinner og det er bare et stille vejr i dag.

Da der er mange skoler der åbner i dag, så pas lige på de små purke, der er på vejen...

Ha en rigtigt god dag..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En rigtigt godmorgen til alle jer
  • #1   11. aug 2008 Godmorgen.. Er startet på job efter en uges ferie. Så skal jeg lige klare 2 uger, så har jeg 2 ugers ferie igen!!!

• #2   11. aug 2008 God morgen !Her starter alle også i skole ign, så vi er også tidlig oppe....

• #3   11. aug 2008 Godmorgen smiley Eller rettere sagt godnat..

Jeg har været i nattevagt på plejehjemmet, så skal op og sove nu. Sku lige tjekke lidt nyheder, men tøffer afsted nu.

Hav en god dag alle.

• #4   11. aug 2008 Godmorgen...
    Jeg skal møde her kl 9.00, men jeg har en syg kat, som jeg skal have til dyrlægen. Og nu er han selvfølgelig rendt ud. Har kaldt og kaldt på ham, men han gider ikke komme...hvor typisk.
    Han har fået et sår i hovedet som han skal have kigget på. Kan ikke køre i skole, før jeg har fundet katten, og har haft ham til dyrlægen....

• #5   11. aug 2008 Godmorgen :o)
    Her oppe i det høje nord skinner solen også dejligt og ungerne har stadig ferie til på onsdag :o)

• #6   11. aug 2008 godmorgen, her har vi været oppe siden kl 6 da lille caroline på 8 måneder besluttede sig for at vågne.. Nu skal hun i vuggestue om lidt men skal lige have hende vækket fra sin morgen lur først.. Håber i for en god dag

• #8   11. aug 2008 Jamen godmorgen... Her regner det, og jeg ligger stadig i sengen med rygsmerter, har dog kravlet ind på min sofa for ellers dør jeg da helt.. Min læge har udskrevet noget stærkere smertestillende som jeg ska hente kl 10 og så håber jeg på en bedøvelse så jeg kan holde det hele ud igen.. (Fik talt med min chef og hun er bare dejlig forstående!!! Lige en update på min tråd fra igår..)

Ha en dejlig dag alle sammen... =)

Kommentér på:
En rigtigt godmorgen til alle jer

Annonce