{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

man ved ikk hvad man har... {{forumTopicSubject}}

før det er væk...
sådan syntes jeg lidt det er med forhold, selvfølgelig ved man måske ikke hvor godt man havde det, men jeg syntes nu jeg har indset at jeg virkelig føler mig bagud nu!
mange omkring mig af venner osv er gift og har børn og nu pludselig er man bare single igen=(
nogle som har haft den samme følelse af at ville noget, når man indser man ikke kan få det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  man ved ikk hvad man har...
  • #1   12. jul 2008 Altså evt. børn, giftes, rejse what ever man nu pludselig føler man ikke kan, ihvertfald ikk pt...

• #2   12. jul 2008 Tja at blive single fordi vennerne er gifte, er vel ikke verdens undergang??? At blive i et dårligt parforhold kan nemt blive din verdens undergang...

• #4   12. jul 2008 ja ingen tvivl om det!
    men man savner de underligste ting og indser pludseligt at man egentlig godt ville nogle ting som man ikk helt vidste før...
    det er lidt svært at forklare...

• #5   12. jul 2008 Charlotte . jeg ved hvad du mener - man er ensom - ser alle andre holde i hånd - handle sammen osv... Man er alene til f.eks. nytår hvor andre er der med kæreste ! osv

• #6   12. jul 2008 Tror godt jeg kender det... Er blevet uvenner med en, som jeg hele tiden faktisk gerne har villet slippe for, men nu hvor personen så ikke svarer mere og sådan når jeg skriver, hmm ja så savner jeg at snakke med personen... hmm, hvorfor tænker man ikke over sådan noget, Før man dummer sig??

• #7   12. jul 2008 Åhhh ha charlotte, tro mig jeg har det på samme måde nu, jeg har det forfærdeligt, den mand jeg er gift med har forladt en, sidder man her tilbage i vores fælles hus... og aner ikke hvad fremtiden byder på...

jeg ville give hvad som helst for han kom hjem nu og var her, og alting var godt igen

• #8   12. jul 2008 ja nemlig! jeg ønsker sååå meget at få "det gamle" tilbage, men på den anden side så skal eks'en jo også være lykkelig... så jeg er total splittet!
    jeg kan så sige godt vi ikke er gift eller har børn, men lige nu... ville jeg bare så gerne være gift og ha børn med ham=) total latterligt, jeg ved det!!! men når andre man kender får børn, kærester, forlover sig osv står man bare og vil tude fordi man savner det hele og føler sig ENORMT ensom!

• #9   12. jul 2008 Daisie L.: Jo 23 år=) men når man har nogle drømme og ønsker for ens fremtid og man virkelig troede man var på vej, og de så pludselig bliver revet væk, så bliver alt bare trist!
    det virker bare så langt væk, når det før har været tættere på=)

Jeg har ikk travlt som sådan men ja at man skal hele L***** igennem igen og starte helt forfra så føles det som om man har en smule travlt=)

Kommentér på:
man ved ikk hvad man har...

Annonce