ved ikk hva der er i vejen...! {{forumTopicSubject}}
hej alle jer.
jeg har 2 hunde, en gravhunde-blanding og en shcæfer. jeg ved ikk rigtig hva der er galt med dem..schæferen bli'r ved med at knurre meget af den lille og her den anden dag gik det lidt galt for sig og min gravhund fik et bide mærke under hagen der blødte ret meget. vi er lige flyttet fra landet og ind til midtbyen vi går tur med dem ret ofte hvor der ikk er noget overhovedet. jeg plejer at sove i samme seng med gravhunden da vi er meget knyttet til hinanden og engang imellem kommer den store ogs op i sengen, den plejer så af egen fri vilje at hoppe ned af sengen om natten og lægge sig hen foran hoveddøren. så for nogle dage siden ville jeg løfte schæfern op i min seng da jeg har fået ny seng og den er ret høj så de kan ikk selv hoppe op i den som de plejer så lige efter jeg havde været ovre for at tænde lyset begyndte schæferen helt vildt at knurre ad min gravhund som havde været oppe i sengen lang tid før jeg blev nødt til at få det stoppet og smed så begge hunde ud i gangen for at sove når den store slet ikk knurre af den lille derude......ved ikk hva der er galt håber i har nogle forslag til hva man kunne gøre ved det?
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
ved ikk hva der er i vejen...!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside