{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Været heldige synes vi {{forumTopicSubject}}

For ca. 2 uger siden satte vi 2 udendørs kaninbure (meget stort + stort) til salg på dba samt en paraplyklapvogn.
Det store blev hentet 2 dage efter. Og nu her til aften er både det meget store kaninbur og paraplyklapvognen solgt.

Det kalder jeg dejlig hurtigt. Vi havde frygtet at vi skulle gå og kigge på de tomme kaninbure hele sommeren, men nu er det hele pist væk - skønt.

Tja, ville bare dele det med Jer !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Været heldige synes vi
  • #1   22. apr 2008 det var da skønt at komme af med dem... smiley godt for jer!

• #2   23. apr 2008 Line
    Det synes jeg da, hvis I skal bruge dem mere. Og det er jo et meget aktuelt tidspunkt lige nu, da folk jo gerne snart vil have deres kaniner udenfor her til sommer.
    Jeg fik mange henvendelser på de 14 dage på begge bure. Mange af dem var dog nogle som spurgte om vi kunne levere dem, men det sagde vi altså nej til. Hvis de vil have buret, må de selv hente det.

• #3   23. apr 2008 Line - jeg kan da sælge dig nogle kaniner så du har noget at bruge burene til *G*

Vi var også heldige tidligere på året. Vi har bestilt ny båd og satte den gamle til salg. Vi regnede med, at vi nok havde den i de måneder vi skulle vente på den båd. Men næ nej, efter 10 dage var båden solgt. Så nu må vi gå uden båd og vente på den nye. Men det er nu alligevel dejligt at det gik hurtigt, hellere det end vi endte med at have begge både stående

Kommentér på:
Været heldige synes vi

Annonce