759 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Hundetræf ved Oxbjerget i Glostrup Hundetræf ved Oxbjerget i Glostrup

Henviser til dette link:

(link fjernet)

Hej alle!!!

Først vil jeg sige, at mig og Bella har været så heldige at møde dejlige lille Bente (chihuahua) herindefra og hendes mor Pia J. Der er et enkelt billede at finde på Bellas profil.
Det var smadder hyggeligt.

Derefter synes jeg helt sikkert at vi skal lave et hundetræf her i weekenden ved Oxbjerget i hvissinge. Bare sådan om eftermiddagen.
Nu har jeg hørt så meget godt om det sted, så nu skal det prøves.

Jeg ved ikke hvilken dag der er stemning for. Men lørdag eller søndag efter kl. 15. Så er det kanon.

Hvad siger I???

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundetræf ved Oxbjerget i Glostrup
  • #1   27. jul 2005 årh - Jeg glæder mig altså til at få en ny lille hund - Så skal jeg altså Med til nogle af alle de der hundetræf ...!!!! Basta!

• #2   27. jul 2005 Skal du have ny hund???

Det her hundetræf er for hunde i alle størrelser og farver... Ikke kun for små.

• #3   27. jul 2005 Ja - i den nærmeste fremtid ( KRYSER FINGRE ) ---- Jeg er lidt ved at blive vanvittig - keder mig såå'n uden selvskab fra den gamle vovse .... -
    uuuh alle størrelser - lækkert - Min bliver nok ikke helt lillle - men heller ikke stor ...

• #4   27. jul 2005 nutella - nutulla - Corella !!!!! ---- Nutullllllllaaaaaalalalalalala

• #5   27. jul 2005 *loool* Nutella...

Hvis du skulle være intereseret i en "Bella", så har jeg liiiige snakket med dem jeg har fået hende fra.
    Bellas mor og far er åbenbart så foelskede, at de venter hvalpe igen. Ikke nok med det, så synes opdrætterne, at jeg er så godt et valg til deres hvalpe, at de vil give afslag i prisen, hvis handlen går gennem mig.
    Så vokser man lige en meter eller to :oD

Hov... nu fik jeg skrevet lidt meget, som intet har med det at gøre. Hmmmm

• #6   27. jul 2005 hehe .... ok - hvad ga du for din sjove bella .... ( nutella ) ... Hvis man må spørge ( ellers forstår jeg godt hvis .... )

Ja - det er nu ikke meget stor klump i hende ( den kære bella ) - Jeg tror jeg ville være bage for at komme til at sitte mig på hende smiley --- ej ...

• #7   27. jul 2005 ----- Er vild med Bellas Vilde øjne ....
    det er bare nogel skægge billeder du har af hende ...

• #8   27. jul 2005 Griner... Ja hvis man er vant til store hunde, så er hun lidt bette. Men tro mig hun fylder ligeså meget ;o)

Da hun er en blandning og er købt i Jylland, gav jeg 3500,- De vil give afslag på 1000,-

Mange har sagt, når de møder hende, at de normalt ikke kan lide små hunde, men at de godt kan lide hende, for hendes temperament. Hun er overhovedet slet ikke bange for noget som helst.

• #9   27. jul 2005 ok --- det er jo slet ikke galt ... nej nej - interestin' ...... indeed....

Det kunne lige være en hun for min mor ... hehe - ( en der ikke kan hoppe op i sofen ; ) ) ----

Ja ... men lille og lille - jeg havde lidt tænkt på en bullterrier ( gerne mini ) ---- ellers måske en af de der mops smiley ---- Så der er jo ikke langt fra en nutella - bella ...

• #10   27. jul 2005 - er det de samme forældre ? - eller er det grand danios - med Bella mor ... ; )

• #11   27. jul 2005 Griner... Jeg sidder og griner hver gang jeg læser dine kommentarer.

Men tro ikke at hun ikke kan hoppe. For dét kan hun ;o)

Ja det er de samme forældre. Jeg har haft et billede på Bella-Nutellas profil af begge. Jeg kan ligge det på igen, hvis du vil se.
    Men hvis du har haft øjne på en mops, så er en griffon ikke langt fra. Langt tilbage i racen, er der blandet mops i. Det er noget af grunden til de meget sigende øjne.

• #12   27. jul 2005 ... hvorfor griner du af mig ... hulk huk ....
    Men det er bedre - for jeg plejer normalt at skræmme folk helt væk ...

Men hvis du grine - så PAS PÅ du ikek falder ned pga af din pludselige vækst - 1 - 2 meter ... er er sku langt at falde ....

--- med med mops - Det er jo lige det ...
    Det kunne jo også være smart - så kan man lige ha hende i lommen hvis " den" fryser - Der er squ svært med en skt. Bernard ... smiley

Jeg vil gerne se the Eltern ....

• #13   27. jul 2005 --- 1- 2 meter .... Snyd - jeg bliver ALDRIG større end 1.66 ..... Det er der ikke meget nutulla over ...

Så skal jeg jo ha en lille vovse - ...

• #14   27. jul 2005 det va det der med at skræmme folk væk ....

• #15   27. jul 2005 MUAHAHAHAHAHAHAAH .....

• #16   27. jul 2005 sørgeligt

• #17   27. jul 2005 nej nej skam... skulle bare lige ud med lille-prutten...

Jeg har sat billedet ind af hendes forældre

• #18   27. jul 2005 det lyder godt .... smiley

• #19   27. jul 2005 Det er kære smiley ååårrhhh

• #20   27. jul 2005 Ja altså, jeg synes jeg helt klart at Bella er kønnest... Griner

Men jeg søger lige om venskab, så kan du altid vende tilbage til mig, og får tlf til dem.

• #21   27. jul 2005 KLART ... lille bella-nutella mellakædljknjdfsvbl .... ER da dejlig ...

Det er i orden ...

Det er spændende om mine forældre syntes det er tid .... Nu må de lige tage sig sammen jeg flytter jo snart alligevel smiley ....

• #22   27. jul 2005 Når de ser sådan en hvalp, kan de ikke sige nej.

Selv min mor overvejede at få endnu en, da hun så Bella. Min brors svigermor, er også helt solgt.

Men du kan jo dyrke lidt hetz på dem, og jævnligt vise dem Bella-Nutella billeder. *lol*

• #23   27. jul 2005 jeg er ikke i tvivl om at jeg vil blive solgt! - Sådan en lille nutella hvalp kan man da ikke stå for ...

• #24   29. jul 2005 Jeg vil gerne med på lørdag eller søndag hvad der passer jer kan begge dage og mine ville elske det... jeg tror godt Fluffy kan klare Bella nu....

Kommentér på:
Hundetræf ved Oxbjerget i Glostrup

Annonce