{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Hundetræf Oxbjerget {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Vi er nogen stykker fra Hunderum.dk og Hundegalleri.dk som har aftalt at holde hundetræf på Oxbjerget i Glostrup D. 4 December Kl.12 så sæt x i kalenderen allerede nu... Vis du ikke rigtig ved om du gider så kik forbi min profil og se billeder fra vores hundetræf i går d.30/10 så kan du/i se hvor hyggeligt det var...

Håber at i har tid og lyst til at komme for det bliver super hyggeligt...

De Varmeste Hundehilsner Fra Thea & Julie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundetræf Oxbjerget
  • #1   16. nov 2011 Hej Lisbeth T

Syndes det kunne være så hyggeligt vis i kom... Der kommer også en der heder Julie som tager hendes 3 kinesere og 1 puff med...

Ja hundene har rigtig godt af at møde andre hunde...

Som sagt holder vi hundetræf d. 4 December og vis du ikke kan der bliver det nok først en gang i det nye år... Vi planlægge kun et hundetræf af gangen...

Jeg sender dig lige en indbydelse til vores gruppe... Så kan du holde øje med hundetræf der...

Oxbjerget ligger i Glostrup og det er ikke tæt på galgebakken!!!

http://hundenyheder.dk/hundeskove/vestskoven-oxbjerget/

Håber at du kommer med dine søde hunde det kunne være hyggeligt.

• #2   16. nov 2011 Hej Lisbeth

Sidste gang var der en stor hund med men den kommer ikke denne her gang... Der er nogen gange store hunde der ude men vi gik i vores egen lille gruppe sidst og det gør vi selvfølgelig også denne her gang, for der er jo mange store hunde som ikke kan forstå de små hunde...

Håber at det var svar nok ellers må du bare skrive igen...

Håber vi ses

• #3   18. nov 2011 Hvor er jeg glad for det Lisbeth... I er nu sat på listen over dem der kommer smiley Vi glæder os meget til at se jer

Kommentér på:
Hundetræf Oxbjerget

Annonce