{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Problemer med min udlejer...? {{forumTopicSubject}}

Har konstant problemer med min udlejer, og henvendte mig engang i februar ang mine 3 vandhaner som ejg havde problemer med, på toilettet kunne vi ikke bruge den, da der var hul på røret og det løb ud når den blev tændt, badeværelset skulle man skrue rundt 2 gange inden der kom vand og når det så kom var der vand til alle siden og den sidste i køkkenet får vi stød af...

Ringede igen og igen uden held men lagde tlf svar til ham, men finder ud af han er på ferie og ejg må vente til han kommer hjem og langt om længe får jeg en ud i slutningen af februar som ordner den der slet ikke virker, og den der bare sprøjter lavede han halvt men den sidste emd stød skal en elektrikker se på.. Der går så lang tid inden ejg hører noget fra udlejer ang den elektrikker og ringer så igen og ligger en telefonsvarer og senere på dagen får jeg et kald fra en elektirkker, som om udlejeren godt er klar over han har lavet en fejl... og får så endelig en elektrikker ud og ser på det den 17 marts, men han finder ikke helt fejlen og ville vende tilbage til min udlejer med en melding om hvad der skulle gøres... Har intet hørt siden og ringer til ham nu her når jeg har fri...

Hvad gør man... det kan da ikke passe at det skal tage over 2 måneder at få lavet de 3 små ting...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med min udlejer...?
Kommentér på:
Problemer med min udlejer...?

Annonce