{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Bedste oplevelse igår.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Vil lige fortælle at jeg bare oplevede det bedste igår ..

vi har lært et par at kende igennem arbejdet og konen og jeg var faldet i go snak og jeg begyndte at følge hendes graviditet på meget tæt hånd, og da hun så var på termin dagen spurgte hun om jeg ikke ville med til hendes fødsel og jeg takke self mange tak og self vil jeg da det.
Så jeg har en været hjemme hos dem den sidste uge for at være der når det skete hun blev så indlagt fordi hun skulle slappe af osv så jeg var der hjemme sammen med hendes mand så jeg kunne komme med når det gik igang ..

Hun gik så fem dage over tid og fik så hjælp til ved at få en stik pille i tirsdags og onsdag morgen kl tyve min i 4 om morgen fik vi opringinen at nu kunne vi godt skynde os fødselsen var gået i gang ..

Kl 04:30 blev der født en lille pige og NØJ jeg var lykkelig over at være med under det hele !

Det er virkelig den bedste oplevelse jeg har haft og er stadig helt oppe og køre over det..

Det bedste ved det hele var da jeg fik denne smukke pige over i mine arme en time efter hun kom ud og hun lå bare der og var helt vidunderlig !

Måtte dog forlade føde stuen da moren skulle syes der fik jeg det rigtig dårligt og var ved at besvime .
Så det høre jeg for og kommer nok til lidt tid endnu smiley

Men ville lige dele min glæde med jer da jeg stadig ikke helt fatter at smukke Christine er kommet til verden .. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste oplevelse igår..
Kommentér på:
Bedste oplevelse igår..

Annonce