I Meget meget stor sorg {{forumTopicSubject}}
Hej venner
Jeg vil nu med grædende tåre og hjerte fortælle at jeg igår mistede min elskede lille Cosmo.
Han blev kørt over af en traktor og overlevede ikke. Der var ikke noget at gøre, han var død med det samme.
Det er sådan en forfærdelig oplevelse at miste sin elskede lille hund på sådan en måde. Og jeg kan ikke være mere gal på mig selv og vores indkørsel.
Det tager også rigtig meget på mig og er totalt ødelagt indeni. Jeg nåede adrig at vise min dejlige COSMO frem, men det var min menig til næste udstilling. Han var virkelige den dejlige lille hund. Altid glad og var glad for alle og naboerne elskede ham også. Men cosmo's flammer er slukket og jeg håber han er kommet godt op i hundehilmen.
Cosmo jeg savner dig forfærdeligt og har ikke noget liv uden dig. Men jeg må komme videre i livet uden dig, men det vil godtnok blive svært, hver gang jeg vil se en cavalier i bl./t.
Jeg kan desværre ikke gøre mere for dig og har sagt pænt farvel - vi har lys, billeder, blomster, vingummibamser på din grav. Du ligger pænt i din kurv og sover.
Farvel COSMO - du vil ALTID - ALTID være I vores hjerter.
(vingummibamser var det bedste han vidste)
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 841
VIF ´lille Cosmo
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
Jeg sender alle de varmeste tanker til jer!!!!!
Med løftet pote
Karina, Bergkamp og Almunia
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 7 Svar: 108
Mange tanker Winnie og lille Abbeyella.
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 121
Sender dig de varmeste tanker.
Karina
aug 2004
Følger: 46 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 2.048
Det var da forfærdeligt
Bodil
dec 2006
Følger: 30 Følgere: 39 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 1.214
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 656
De varmeste tanker fra os.
sep 2007
Følger: 58 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 79 Svar: 696
Knus fra Lotte
okt 2005
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 116 Svar: 444
mange tryste kram til jer her fra..
man får aldrig den hund tilbage man savner så skrækkeligt.. men tro mig, et lille nyt liv i huset hjælper noget så fantastisk på humøret og glæden i hverdagen.. jeg ved slf ikke om i vil have hund igen, men jeg mistede selv min dejlige dreng sofus og vi fik lille gonzo i stedet, ret hurtigt efter så min tæve ike skulle være alene.. han gør vores hverdag uden sofus til at leve med, og giver os en masse smil på vores læber.. håber snart i kan mindes jeres lille prins med glade minder..
Line
I Meget meget stor sorg
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside