{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Meget meget glad.. {{forumTopicSubject}}

Hey alle..

Ville lige dele dette med jer, vi fik i september 09 vores første hund sammen, vi har ikke gjort så meget ud af at lære hende de forskellige ting, men hun har det godt,
Har aldrig lært at dække kun sitte nu fik jeg så læst lidt her inde og prøvede lidt forskelligt, på 25 min lærte hun at dække både ved at bruge ordet dæk men også bare at vise en lukket hånd, hun kan det samme når man skal side hvor jeg bare har flad hånd, dette tog kun 10 min og brugte en lille pind.

Er bare så stolt af hende smiley


Har også et lille spørgsmål.
Hvordan kan jeg lære hende at hun SKAL komme når jeg kalder når vi er ude og gå, det er kun hver 10 gang hun vil dette.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget meget glad..
  • #1   10. mar 2010 Du skal gøre dig interessant. du kan have en makker med, der holder hunden, og så kalder du på hende, og når hun så kommer, så får hun selvfølgelig godbidder, så hun finder ud af, at det at komme betyder at man får godbidder. Altså hun skal forbinde det med noget positivt. Uanset hvor træls hun er til at komme, så skæld hende aldrig ud, når hun så endelig kommer, for så bliver hun jo bekræftet i, at det ikke kan betale sig at komme....en hund gør kun det, der kan betale sig:-)

  • #2   10. mar 2010 Mange tak Lykke, det må vi ud og prøve smiley

    Syntes selv hun er meget meget klog efter som de 2 andre ting ikke tog længere tid, så dette skal bare ud og prøves så vi kan få lært det smiley


  • #3   10. mar 2010 det var så lidt...forresten det med at gøre dig interessant, der kan du hvis hun smutter, så løb i den anden retning, og når du ser, at hun render efter dig, så sæt dig ned på hug. når hun så kommer hen til dig, så giv hende en godbid...hele tiden skal hun forbinde det med at komme, med at så sker der noget godt...lidt ligesom hunde der elsker at køre bil, fordi så ved de at de skal noget sjovt f.eks ud at lege med andre eller i skoven...

  • #4   10. mar 2010 forstår godt du er stolt af din hund,det er flot den kan lære det så hurtig tillykke med det,

Kommentér på:
Meget meget glad..

Annonce