{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

rally - meget glad {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Har længe gerne ville begynde til Rally men det ligger et stykke herfra så har været afhængig af at min mor kunne køre os ud og se hvad det nu var for noget.

I dag kom vi så endelig ud til DCH Risskov for at kigge på begynderholdet.
De meget søde trænere sagde at vi da bare skulle komme og være med så på med halsbånd og frem med gufferne og så var vi da ellers med.
Først gennemgik vi lige skiltene og derefter prøvede vi en let og en svær bane (mig og Coda) og det gik over alt forventning! Hun havde fuld opmærksomhed på mig på trods af et nyt sted med mange hunde og selvom der var nogle få øvelser vi ikke kendte lod hun sig ikke slå ud og hørte fint på hvad jeg sagde.

Det var en meget glad hund vi fik med hjem og var simpelhen lykkelig over at se hende sådan for hendes træninglyst er virkelig dalet foruroligende på det sidste.. Mon ikke bare min kloge hund har kedet sig?

bare lidt glæde fra mig og måske en opfordring til andre om at prøve noget nyt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rally - meget glad
  • #2   16. jun 2010 Hold da op en masse forskelligt smiley Synes det er forholdsvis nemt at komme ind på hold i DCH så det skal du (nok) ikke bekymre dig om smiley I Risskov starter de nye hold i August så der er sikkert en masse oprykninger og derfor nye begynderhold ledige smiley
    Det vil i sikkert nyde begge to!

    Nu har vi været i sommerhus ved vesterhavet og der er der ingen problemer med at få hende med, men herhjemme vil hun kun gå hvis hendes gode ven Charlie er med smiley ikke så holdbart men dog en forbedring! og self er hun også klar hvis vi kører en tur i skoven!!
    Så en lille forbedring men stadig ikke så meget!


  • #4   16. jun 2010 Sikke noget møg at hun også er blevet lidt sær på gå-tur-området.. det er vores genbohund også!
    Lyder godt med en fællestur.. Coda og Gaia er gode venner. Ved ikke hvor Hasle Bakke er? men har sommerferie så tiden er der ihvertfald smiley


  • #5   16. jun 2010 Iiih hvor dejligt i kom afsted. De er nemlig rigtig søde derude, og jeg håber i bliver glade for at være der:o)

    Og ja -rally er super sjovt for både hunde og ejere:o)


  • #6   18. jun 2010 Ja det virkede ihvertfald utrolig dejligt og super god måde at få kontakt på!
    Hvor træner du?


  • #7   19. jun 2010 Katrine -i DCH varde. Men har en veninde der er træner i DCH Risskov, og har været derude nogen gange, bl.a. til deres venskabskonkurrence i rally:o)

Kommentér på:
rally - meget glad

Annonce