917 visninger
|
Oprettet:
Meget mor glad eller meget vand glad ? {{forumTopicSubject}}
Jaa, nu har det stået på i noget tid og nu spørger jeg altså om hjælpe herinde.
Min lille Anton skriger, ja disideret skriger når jeg går i bad.
Jeg går ind på badeværelset og låser døren, og hanligger straks ude foran den, og ligeså snart vandet tænder og først når det tænder, så skriger han så højt som blev hans hale kappet af!
Lukker jeg ham så ind så bliver han ved med at ville ind i badet, og det kun er et bruse forhæng der skiller vandet og hunden af, så har han ikke så svært med det, jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg lige tøjler det problem ^^ hjælpe ønskes?
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.390
Så jeg har tilskuere på når jeg er i bad. Både katten og Kia vil gerne være der og det får de lov til.
Kan din vov normalt være alene hjemme uden problemer?
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Når jeg går i bad (har døren ud til badeværelset åben imens da katten skal kunne komme på bakken), så sidder hun også og piver og hyler.. Og det er selvom at hun bare kan stikke hovedet forbi forhænget, kigge ind i bruseren og sige "Halløj"..
Hun kan sagtens være alene hjemme, uden problemer..
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 134
aug 2009
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 1.160
Når han så kommer ind så skal han helt ind i bruseren og ligge eller sidde, det er ikke nok at ligge i en pyr udenfor. og det er svært for mig at stoppe ham da det jo som sagt bare er forhæng som han går lige igennem.
Det genere mig at han inde i badet fordi jeg skal tage hensyn til ham + at det er skidt for ham at være i bad hele tiden?
dec 2011
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 17
Min vil bare gerne ligge på badeværelset imens, tror godt hun kan lide et dampbad i ny og næ
aug 2009
jun 2004
Følger: 11 Følgere: 13 Hunde: 5 Emner: 48 Svar: 885
aug 2009
Meget mor glad eller meget vand glad ?