{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Meget mor glad eller meget vand glad ? {{forumTopicSubject}}

Jaa, nu har det stået på i noget tid og nu spørger jeg altså om hjælpe herinde.

Min lille Anton skriger, ja disideret skriger når jeg går i bad.

Jeg går ind på badeværelset og låser døren, og hanligger straks ude foran den, og ligeså snart vandet tænder og først når det tænder, så skriger han så højt som blev hans hale kappet af!

Lukker jeg ham så ind så bliver han ved med at ville ind i badet, og det kun er et bruse forhæng der skiller vandet og hunden af, så har han ikke så svært med det, jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg lige tøjler det problem ^^ hjælpe ønskes?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget mor glad eller meget vand glad ?
  • #1   14. mar 2013 Hmm ... Kia går med i bad hvis hun får muligheden. Jeg har så glasdøre ind til selve bruseren. Men så ligger hun udenfor og helst i en vandpyt hvis muligt. Hun vil bare gerne være med overalt hvis muligt.

    Så jeg har tilskuere på når jeg er i bad. Både katten og Kia vil gerne være der og det får de lov til.

    Kan din vov normalt være alene hjemme uden problemer?


  • #2   14. mar 2013 Min Afrodtihe gør næsten det samme..

    Når jeg går i bad (har døren ud til badeværelset åben imens da katten skal kunne komme på bakken), så sidder hun også og piver og hyler.. Og det er selvom at hun bare kan stikke hovedet forbi forhænget, kigge ind i bruseren og sige "Halløj"..

    Hun kan sagtens være alene hjemme, uden problemer..


  • #3   14. mar 2013 Pluto piver bare. Hvis er jeg alene hjemme lader jeg badeværelsesdøren stå åben og så kommer han gerne ind og ligger sig til jeg er færdig smiley Men han gider bare ikke være alene, kunne din Anton måske synes bruseren er sjov at stå under? smiley

  • #4   14. mar 2013 Han er alene hjemme hver dag helt uden problemer, der er ingen ting overhovedet. Jeg er ikke engang alene hjemme, hele familien er hjemme og hvis de andre kalder på ham eller prøver at flytte ham skaber han sig helt åndsvagt og snor sig fri og wups sidder han foran døren og hyler igen....??

    Når han så kommer ind så skal han helt ind i bruseren og ligge eller sidde, det er ikke nok at ligge i en pyr udenfor. og det er svært for mig at stoppe ham da det jo som sagt bare er forhæng som han går lige igennem.

    Det genere mig at han inde i badet fordi jeg skal tage hensyn til ham + at det er skidt for ham at være i bad hele tiden?


  • #5   14. mar 2013 Hvad med at have nogle små tyggeben liggende og gi ham en han kan ligge og tygge på ude på badeværelset imens du er i bad, måske? Så kan det være det genere ham mindre.
    Min vil bare gerne ligge på badeværelset imens, tror godt hun kan lide et dampbad i ny og næ smiley


  • #6   14. mar 2013 Det har jeg prøvet: Tyggeben, yndlingslegetøj, bamser, forskellige kurve sågar mit tøj eller futsko -.-

  • #7   14. mar 2013 Hvad gør han, hvis du tænder for bruseren men selv ikke er derinde?



  • #8   14. mar 2013 Så render han ind i den og ligger sig lige midt i det hele -_- og hvis jeg så ikke går der ind hurtigt nok så skriger han igen .....

Kommentér på:
Meget mor glad eller meget vand glad ?

Annonce