{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Meget overrasket og stolt mor !! {{forumTopicSubject}}

Ja, det er mig der er den stolte mor ;b
Og nu skal I høre hvorfor.

Da jeg kom hjem fra arbejde, legede jeg lidt med shiva i haven.
Da hun står helt nede i den anden ende, hvisker jeg "Ska vi gå en tur", og det høre hun , så hun springer afsted mod mig, ind imellem mine ben og hopper op og ned.
Nå, ind og få snor, sele og halsbånd på.
Da vi når ned til stien slipper jeg hende, som jeg altid plejer at gøre.
Hun løber et par meter foran mig, og jeg kalder hende til mig når jeg synes hun er for langt væk.
Kan se at der kommer en dame i den anden ende, men kan ikke se om hun har hund med eller ej.
Så jeg ventede lidt med at tage snor på shiva.
Pludselig kan jeg se en lille sort prik for enden af hendes flexi line, og jeg kalder derefter Shiva på plads, og får snor på hende.
Vi var et par meter fra hinanden ber jeg shiva om at sætte sig, da hun godt kan virke lidt vild hvis hun står op, da hun er en meget glad hund.
Da den anden hund så kommer tæt på, kan jeg se at det er en lille hvalp, og jeg siger til Shiva , "Rolig, det er en lille hvalp".
Hvalpen sætter sig overfor shiva, og damen står og kigger, det samme gør jeg,
I starten vil hun ikke have de skal hilse da Shiva nu engang er den race hun er.
Men jeg sagde flere gange at hun gjorde altså ikke noget.
Til sidst får de så lov at hilse, og shiva står helt stille.
Hun rør sig faktisk slet ikke. Hun står bare og kigger ned på den lille uldtot af en puddel,
Den lille hvalp er så lav, at den må stå på bagben hvor at nå op til shivas hovede.
Damen sagde ; Nej futte, så bider den.
Men jeg sagde at det kunne shiva aldrig finde på.
Den fik så lov til at "stå" oven på shivas side og hovede.
Damen klappede og kælede også shiva, og roste hende til skyerne.
Sådan stod hun i over 5min. mens mig og damen snakkede frem og tilbage om muskelhunde i tv og avisen.
Da vi skal til at gå videre, siger hun "Du har hjulpet mig med at se anderledes på disse racer. Og ja, man skal ikke altid skue en hund på hårene, men også se hvem der er i den anden ende".

JA TAK, bonus point til shiva pigen ;D
Jeg var godt nok også overrasket selv, for shiva plejer at være en MEGET glad og hoppende hund, når der kommer andre.
Men med hvalpe, der er hun heelt rolig...

Puha , lidt langt, men måtte lige ud med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget overrasket og stolt mor !!
  • #1   17. sep 2008 får bare sådan en lyst til at give jer begge en stor knuser! Fantastisk reklame. Bliv ved med det.

  • #2   17. sep 2008 hvor flot og dejligt at din hund...
    jeg ved ik hvorfor jeg ville også være betænksom, det er altså ik sjovt sådan noget,....


  • #3   17. sep 2008 Mange tak, jeg er også selv MEGET glad.
    Og er glad for at vise at mange procent af disse racer, faktisk ikke er dræbermaskiner.


  • #4   17. sep 2008 Betina G - Nej, jeg er også selv meget betænksom når jeg er ude og gå med min hund.
    Jeg spørger et par meter væk, om de må sige hej, hvis ikke, jamen så lader jeg dem gå forbi, og holder shiva ind til mig.
    Og jeg skifter da også selv fortov hvis der kommer en gruppe unge med deres store hunde gående.
    Men det er ikke fordi jeg ikke stoler på den eller nogert, men man ved altså aldrig.
    Og jeg, som muskelhundeejer, respektere at mange folk ikke vil snakke med min hund, jeg jagter eller provkere dem ikke ligefrem til at de SKAL snakke med hende, eller gå forbi hende.
    De vælger helt selv, og hvis jeg kan se på forhånd på deres kropssprog, at de er utrykke, jamen så skifter jeg selv fortov eller går en anden vej.
    For jeg vil ikke gøre deres situation værre end den er i forvejen med disse hunde.


Kommentér på:
Meget overrasket og stolt mor !!

Annonce