{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Gode bekendtskaber på HG {{forumTopicSubject}}

Havde ikke i min vildste fantasi, forestillet mig at jeg grundet HG, skulle få teknisk support til min fastnet forbindelse :o)

Sidder igår og får opsnuset, at en bruger på HG, er medarbejder hos min fasnet og internet udbyder og da min fastnet telefon meget længe ikke har virket, tillader jeg mig, at spørge HG brugeren om vedkommende har en ide til, hvad det måske kan være om der er noget jeg selv kan gøre, for at få skidtet til, at virke igen....

Den søde HG bruger for de dataer vedkommende skal bruge og går straks som det første igang med at tjekke min forbindelse igennem, da vedkommende møder på arbejde.... Umiddelbart har vedkommende sat halvdelen af medarbejderne ved min udbyder igang, for at tjekke hvad pokker der er galt ;o)

Min telefon har ikke virket meget længe, havde nok taget mig sammen til, at ringe til udbyder noget før, hvis det havde været min internet forbindelse, den var gal med *GG*

Nå men enden var lykkelig, min telefon virker igen (UPS, var vidst mig selv, der havde sat stikket i en forkert port tsk tsk *GG*)

Så er der sgu noget ved, at være på et hvilket som helst site, når der er brugere, der gider og bekymrer sig om andre mennesker i den anden ende af landet *S*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode bekendtskaber på HG
Kommentér på:
Gode bekendtskaber på HG

Annonce