Erfaringer med kollegie i Århus? {{forumTopicSubject}}
Hej HG.. :o)
Jeg har længe overvejet, at flytte til en byer som Odense og Århus.
Nu er der desværre kommet noget bøvl omkring det hus jeg skulle flytte i pr. den 1. oktober, og kan muligvis ikke bo der alligevel.
Derfor er det en oplagt mulighed, til at i hvert fald overveje, at flytte til Århus.
Jeg har hørt fra flere, at det er rigtig smart, at flytte på kollegie, hvis man som jeg ikke kender nogle. For på den måde, lære nogle at kende.
Har altid sagt, at jeg ikke vil bo på kollegie. Men vil jo heller ikke være Palle alene i verdenen.
Derfor vil jeg høre folks erfaringer omkring at bo på kollegie i Århus og Odense. Har det været godt eller skidt? Passer det, at man finder nogle gode bekendtskaber? :o)
nov 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 131 Svar: 563
Ja, det er meget svingende om jeg er kan lide at være social eller ej! :o)
Men altså, nu kommer jeg jo fra lille Holstebro, så jeg kender absolut ingen i Århus. Så er det vel mest praktisk at flytte på kollegie. Så senere, når man har en omgangskreds, så flytte i "almindelig" lejlighed? :o)
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 58 Hunde: 8 Emner: 398 Svar: 2.780
Hvad med dine hunde - skal de ikke med??
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Vær obs på det er de færeste kollegier hvor du kan have hunden med
kollegierne i århus fordeles over netsiden www.kollegie8000.dk
sep 2006
Følger: 51 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 319 Svar: 3.013
sep 2006
nov 2005
Sille er min mors hund og Vánu min fars. Så desværre.! Men vil gerne have en Aussie indenfor et år eller to, og overvejer meget, at få en omkring næste sommer! :o) Men det må jeg jo så vente med, hvis jeg skal bo på kollegie. For når jeg først har mig en omgangskreds, må jeg jo finde mig en lejlighed, hvor jeg kan have mig en hund! :o)
nov 2005
Jeg er skam også studerende. Er igang med en HF på VUC på 2½ år. Har overstået det første halve år. Men da jeg, "begynder på ny", kunne det jo være oplagt, at tage de sidste to år på en VUC i Århus. På skolen kunne jeg jo også få nogle venner!
nov 2005
Har i grunden også længe sagt, at jeg ville bo i Odense, da der var mange unge mennesker. :o)
Men min søster der har boet i Århus, og bor i Horsens, synes jeg skal bo i Århus, for så er jeg tættere på hende. :o)
Men ikke at det skal betyde, at jeg har valgt Århus. Skal jeg selv taeg stilling til det! :o)
nov 2005
Troede du boede i Holstebro?! :o)
Hvis du gjorde, har det så ikke været en stor omvæltning for dig? Kendte du nogle, da du tog derned? :o)
nov 2005
Virkelig god hjemmeside. :o)
okt 2006
nov 2005
Jamen, skal først have afsluttet min HF. Dvs. at jeg får bekendtskaber på den skole. Så skal jeg ellers igang med udddannelsen, og så må jeg jo ogås få nogle bekendtskaber der. :o)
Kan du fortælle mig, når der står ventetid, og der står 9, betyder det så 9 år?? For så er det da lang tid at vente på et kollegieværelse. For de fleste værelser har da 9 eller derover.!
okt 2006
sep 2006
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.590
Men du kan se de fleste af ungdomsboligerne/kollegierne i Odense på denne side
http://www.studiebolig-odense.dk/
Jeg bor selv i Herluf trolle parken under Odense SØ, og det er gode og billige boliger i grønne områder, hvor det er tilladt at have et husdyr
Erfaringer med kollegie i Århus?