{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

den bed ham i fingeren! {{forumTopicSubject}}

hejsa alle hg'er...

her til morgen var jeg til hundetræning i min klub. det var også fint og gik godt. men men men oppe bag ved ligger en cross bane. der kom der en mand men hans amstaff, han gik med den uden snor. nå men aksel var så gået en tur med vores anden hund imens jeg trænede( vores anden hund hedder quido og har hd så må ikke træne!) . han gik op ad sådan en krusvej og der kom så manden med den hund!.. aksel gik med quido i snor, og manden kom med hans hund uden snor.! så løb den direkte hen mod quido og sprang på ham.!! aksel råbte til manden han skulle få fat i den hund og få den i snor osv..! manden blev pisse sur og nikkede aksel en skalle i maven ! aksel prøvede og få den der hund til og slippe quido, da hunden så slap bed den aksel i fingeren!. så nu er han kørt på skadestuen med min mor og få den syet!!.. og merer ved jeg ikke lige nu.. quido har det efter omstændighederen ok der skete ikke noget med ham,, andet end han er lidt ked..! det er jo til og forstå! aksel råbte også att det her altså blev anmeldt og sån noget og så råbte manden bare du dør hvis du siger noget!!

hold da op det var virkelig en grim forskrækelse!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den bed ham i fingeren!
Kommentér på:
den bed ham i fingeren!

Annonce