Bed avisbud )0: {{forumTopicSubject}}
Fik lige en forskrækkelse/forbavselse i dag da der var en mand fra kummunen der ringede og fortalte at vores Cato som er så glad for børn havde bidt avisbuddet i skulderen og revet hul i hendes trøje så hun måtte på skadestuen og tjekkes. Postbudet plejer og ha godbidder med til hundende som de smider ind til dem, så hver gang Cato ser en komme med post hopper han op af lågen ud til vejen hvor postkassen hænger lige ved siden af så vi bare lige kan stikke armen over lågen når vi skal tømme postkassen, og så står han jo der og snapper fordi der plejer og kommre godbidder og så bliver han jo ivrig hvis der ik kommer noget og det gør han også noglegange ved os når han bliver glad og ivrig og specielt ved nye mennesker som han tror vil snakke med ham. Så blev godt nok chokeret da telefonen ringede og jeg fik den kedelige besked.
Men nu får vi hvertfald flyttet postkassen ud så der slet ik kommer nogen i nærheden af lågen. Og så har jeg hængt et stort gult skilt op hvor der står hunden bidder selvom det lydder så volsomt men så har jeg da gjort det jeg kan for at det ikke sker igen. Ved bare at han ikke har bidt i ondskab. Og så er det træls at sådan noget lige skal ske. Blev jo helt ked af det )0:
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 185
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 194 Svar: 16.742
Sikke noget. Kia hopper også op af lågen når der kommer post/reklamer men postkassen er selvf. placeret så ingen skal tæt på hende på nogen måde ... Helt sikkert for deres skyld (ikke at hun gør dem noget) men også for hendes. Man ved aldrig hvad forskellige mennesker har af idéer om hvad der er passende for omgang med hunde medmindre man selv er der til at overvære mødet ...
Håber ikke avisbuddet fremover bliver bange for hunde og schæfere i særdeleshed ...
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
jul 2007
okt 2007
jul 2007
okt 2007
Min brors hunde elsker mennesker men en veninde har en søn der er autist og han vil den ende hund ikke tolerere ... Man kan aldrig vide hvad der trigger en hund
jul 2007
jul 2007
Bed avisbud )0:
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside