Det var derfor den bed! {{forumTopicSubject}}
aha det var derfor! det var ikke pga han overskred dens grænser og så har ejeren også en stor del af skylden.
Det må vi da nu forstå.....
prøv at se det.....
https://youtu.be/sFdhoEw8eWw
Jeg ved ikke hvorfor jeg spildte de minutter som jeg aldrig får igen. desuden virker han bange for hunden til sidst men det er naturligvis tilfældigt for Milan er aldrig bange for noget....
Han er godt nok blevet grå siden jeg gad se på ham sidst
apr 2018
Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 121 Svar: 6.955
apr 2018
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
Den hund beviser at cesar ikke aner en skid om hunde.
Holly fortæller LÆNGE at han skal skride... Og så siger han gudhjælpemig noget i stil med "den havde jeg ikke set komme" da hun så endelig hakker ham...
Klaphat.
maj 2019
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 321
apr 2018
feb 2016
Følger: 7 Emner: 1 Svar: 19
Han har virkelig INTET lært af den episode med Holly.
Han KAN ikke se, at Holly bed ham fordi:
1. Han gav hende mad, men tog den fra hende igen.
2. Han sad lige foran hende i en truende ninja-positur og stirrede hende direkte og truende ind i øjnene
3. Han overså alle hendes mange, mange dæmpende signaler og blev ved med at trænge sig ind på hende.
4. Han slog hende hårdt på siden af halsen.
5. Da hun bed ham, havde han anbragt den hånd, han havde slået hende med, lige over hendes hoved.
"I didn´t see that coming"
Nej, Cesar, det gjorde du ikke, for du SER slet ikke hundene - du ser kun dit eget ego!"
feb 2016
Følger: 7 Emner: 1 Svar: 19
Jeg begriber ikke, at folk ikke kan se, hvor voldelige og brutale mange af hans metoder er. Han har jo - direkte for åben skærm - sparket hundene i lysken, slået dem, givet dem stød, stranguleret dem så de lå og gispede på jorden, tvunget dem om på ryggen og mange andre uhyrligheder
Det var derfor den bed!