{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passiv rygning..
  • #1   13. feb 2008 jeg kan næsten ikk tro andet...
    det ville da være mærkeligt, hvis mennesker tog skade, men ikke hundene,.,,

tror sgu alle levende dyr tager skade...

Man kan se det sætter spor på selv materielle ting...

vi er også rygere, men vi ryger udenfor.... faktisk pga. jamie... før vi flyttede herud og fik jamie røg vi indenfor...

men nu er det ud i alt slags vejr ligesom med hunden ;D

• #2   13. feb 2008 Jeg ved ik om det er mig der er pivet, men tænker at det kan være farligt for mennesker, så kan det vel oss for hunde.. ?? Eller hvad??

• #3   13. feb 2008 Self. tager hunde også skade på lungerne af det.

• #4   13. feb 2008 det tror jeg det kan, manden ryger i køkkentet ud af vinduet, det er dog pga vores søn men hunden får da heller ikke noget så =)

• #5   13. feb 2008 Ja, men JEG vil sq have lov at ryge i mit eget hjem. Man må snart ikke ryge nogle steder. Jeg er opvokset i rygerhjem, hvor der ALTID har været hunde og den, som har levet kortest var vores første hund, en collieblanding, som blev 11 år:-)

• #7   13. feb 2008 men jeg har så også lige mistet en hund pga. dårligt hjerte... og jeg kan da ved gud ikke lade være med at spekulere på at røgen måske kunne ha noget af skylden.

men der er også en fordel ved at ryge udenfor ;o) - alle tingene stinker ikke af røg hehe...

men har vi rygende gæster, så sidder vi da også indenfor og ryger... men ikke når vi bare er os selv til hverdag...

• #8   13. feb 2008 Jeg har ladet mig fortælle, at hunde kan tage skade ligesom mennesker, men de lever ikke længe nok, til at blive syge af det.

• #9   13. feb 2008 Gad vide, hvornår det bliver forbudt at ryge, når man sidder hjemme om aftenen og skriver på HG??

• #10   13. feb 2008 Dorthe - Kan kun give dig ret.. Der er nogen der har alt for travlt...

• #12   13. feb 2008 Det handler da ikke om at folk har for travlt.. I følger jer så forfulgt.. Rolig nu...
    Men sandheden er jo at rygning ikke er sundt, hverken for dem der ryger, eller for dem der opholder sig i rum med røgen.. Og længere er den såment ikke.
    Nogle udvikler kræft, nogle astma og alleri, og nogle klare det fint uden nogle symptomer, og sådan er det også med vores dyr.
    så må man jo gøre op med sig selv om man vil stoppe eller ej. Men et rygestop bliver nok ikk så effektivt hvis man gør det for fido. Man bør gøre det for selv at få det bedre...

• #13   13. feb 2008 jeg har bestemt ikke travlt med andre.... jeg har kun travlt med mig selv ;o)

Jeg gør, hvad jeg finder bedst for mig selv om mine omgivelser ;o) og så synes jeg det er godt vi har gjort, som vi har... for cigaretforbruget er faldet ;D

Jeg er også skide ligeglad hvordan andre folk gør ;o)
    '
    men tror der kan være noget om det sugar siger... at de ikke lever længe nok til at blive syge af det... aner det ikk, men kunne da meget vel være ;o)

• #14   13. feb 2008 Selvfølgelig er det ligeså skadeligt for hundene som for os andre. Men jeg må indrømme jeg ikke tager hensyn i mit eget hjem - det er s.. snart det eneste sted man kan sidde ned i varmen med en kop kaffe o.a. og nyde en smøg.
    Så indimellem får Keesha da en røgsky og så deler vi en øl *GG* - må vi godt for min stue er under 40 m2.....

• #15   13. feb 2008 Tilslutter mig rygerkoret og tænder en smøg... Det sidste sted i denne verden jeg kan ryge i fred er hjemme hos mig selv.

• #16   13. feb 2008 Ja nu ryger vi jo ikke inde herhjemme, kun når vi har gæster.. Men det er ligeså meget for at skære lidt ned på forbruget.. Og så stinker det..

• #17   13. feb 2008 Men jeg vil have lov til, selv at tage den beslutning..

• #18   13. feb 2008 sugar... vi er heller ikke hysteriske hehe, man er vel ryger ;D
    så når der er rygende gæster, ryger vi selvf også inde.

• #20   13. feb 2008 Herhjemme er der helt forbud. Men det er ikke for hunden skyld. Det er af den såresimple grund at jeg hader røg. Er vokset op i ryger hjem, har allergi og astma (ikke bevist at det er derfor)
    Jeg synes røg lugter, og da det er mit hjem, har jeg retten til at nægte røg her, da det er mig der skal leve her når gæsterne går hjem. Og det kan min næse og mine astma lunger ikke være med til.....

• #21   13. feb 2008 Ja i mit hjem er der så røgfrit - både af hensyn til mig og dyrene. Min kæreste ryger dog en sjælden gang imellem, men det må han gøre udenfor.

• #22   13. feb 2008 Dorte, jepp... tilgengæld må man godt spise her... smiley hehe

• #23   14. feb 2008 He he, vi er rygere, og så har vi et par venner der ikke ryger de har en kat, den er simpelthen et rigtigt nikotivrag *gg* Vi må gerne ryge indefor hos de her ikke-ryger venner og hvis katten er inden så kan vi være næsten helt sikre på at den kommer og sætter sig i nærheden af os lige så snart vi tænder en smøg - og det er ellers ikke verdens mest sociale kat, men når røgen fra cigaretten bølger lige så stille forbi dens næse så sidder den med lukkede øjen mens næsen vibre og ser helt saglig ud, det ser simpelthen så sjovt ud :o)

men bortset fra det så kan jeg godt få lidt dårlig samvittighed overfor hundene her hjemme hvis der bliver røget meget, for selvf. er det ikke sundt for dem... :o( Dog forsøger vi såvidt muligt kun at ryge i køkkenet her hjemme, det er simpelthen ikke til at være i stuen om aften her når vi begge 2 ryger og temperatueren ligger på 22-25 grader pga. af brændeovnen - og selvom jeg selv ryger så kan jeg ikke fordrage når der er for meget røg i luften...

• #24   14. feb 2008 ja selvf. tager de skade..
    MEN jeg ryger indenfor lige så meget jeg har lyst til..
    Om jeg har hund eller ej smiley
    jeg husker at lufte ud smiley
    Men vi må ikke ryge nogle steder mere, og så har jeg det lidt sådan - så skal jeg ikke fratages for at måtte ryge hjemme, Nala går væk hvis hun ikke gider, og ellers lægger hun sig på skødet smiley

• #26   14. feb 2008 Vi ryger også indenfor - dog ikke når børnene er vågne.... Så går vi udenfor eller i nødstilfælde under emhætten ....
    Det ender nok med at vi ikk engang må ryge udenfor når vi går en tur m hunden på oofentlige stræder og gader....

Totalt amerikanisering.....

Kommentér på:
Passiv rygning..

Annonce