{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

På kørt idag {{forumTopicSubject}}

Ja puha jeg er stadig chokket...
var på vej på arbejde på min scooter og da jeg sku køre forbi et sted hvor folk kan dreje ind i bil, men skal holde tilbage for scootere og andre køretøjet, blir jeg halvvejs påkørt, de drejer lige ud foran mig og jeg har ingen chance for at stoppe scooteren og ryger lige ind i siden på bilen, min scooter vælter med mig og den lander oven på mit ben og jeg knalder hovedet ind i bilen :-s
Det er et ældre ægtepar som benægter det hele og kommer med diverse undskyldninger for at det ikke var deres skyld og at der jo ikke er sket noget så vi ikke skal melde det... hva fanden i helvede tror han selv, min scooter er gået i stykker og jeg har da ramt deres bil... min scooter er hel ny så den skal sku laves også uanset hvad.. arg blir så gal, der er heldigvis vidner som har hjulpet mig op og har set hvad der skete....
jeg græd bare helt vildt og var sååå rystet...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  På kørt idag
  • #1   4. feb 2008 Det kan jeg da virkelig godt forstå.. Puha sikke en grim oplevelse! ..og sådan nogen idioter at de ikke bare kan indrømme at det er deres fejl! Tjaa.. nogen gamle mennesker burde sq ikke have kørekort efter min mening..

• #3   4. feb 2008 du godeste er du okay..?

• #4   4. feb 2008 Sikke noget hø. Godt, du trods alt slap med småskader, men det er da klart, at du er chokeret. Helt klart, så skal det da meldes til både dit og deres forsikringsselskab. Du kan også selv risikere at få gener i nakke osv. efter sådan et skrub. Der skal du være sikker på at være dækket ind. Dejligt, at der var nogle vidner til at hjælpe. God bedring med dig.

• #5   4. feb 2008 har selvfølgeligt snakket med lægen og jeg må ikke være alene pga jeg har slået hovedet....
    Er heller ikke taget på arbejde min chef sagde jeg sku tage hjem...
    sku ellers ha startet på nyt job imorgen, et ekstre job...

arggg for pokker gamle mennesker sku ik ha lov til at køre når de ikke kan se sig for... for de sagde de ikke havde set mig...
    puha er helt rundt på gulvet

• #6   4. feb 2008 Håber da lidt at politiet kom på banen.. Ikke rart hvis de ikke gjore det for så kan du risikere at det er påstand mod påstand..
    Fik du deres navne / forsikringsselskab ?
    Langt mere.. hvad med nummerpladen ? Fik du den ?

• #7   4. feb 2008 Ej jeg blir så tosset over sådan nogen mennesker, det kan jeg bare ikke ha, det jo fordi de har dårlig samvittighed...
    Nå men sikke en grim oplevelse, håber du helt ok og kommer dig hurtigt over chokket...

• #9   4. feb 2008 jeg fik deres tlf nummer og de fik mit... jeg har vidner der så det var deres fejl.. hans nummer fik jeg også... dem der hjalp mig var bare sååå søde... ku slet ikke komme op og stå fordi mit ben var klemt under scooteren.. da jeg kom op og stå skreg jeg bare til dem i bilen, for helvede da også mens jeg hylede i vildskab....
    og så da ham den gamle blev ved at sige der ikke var sket noget og det kun var små revner min scooter havde fået gik jeg bare amok og råbte at jeg er fandme ligeglad med hva du mener det her en en helt ny scooter og det skal fandme laves om du vil det eller ej...

• #11   4. feb 2008 jep

• #12   4. feb 2008 ja det gør vi også

Kommentér på:
På kørt idag

Annonce