{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Kørt over.... {{forumTopicSubject}}

Igår d 19 / 5 - 07 blev min Dansk svenske Gårdhund kørt over af en en Hutig kørende bil..

Min hund hed harry og klev sølle 3 år gammel.
Harry lystrede altid og derfor var vi trygge ved at lade ham gå frit rundt om huset, men da der kom en anden hund i løbetid lystrede han for første gang i lang tid ikke.
han farede over vejen og der kom bilen og ja så var han død.
Det bedste er at han ikke nåede at lide. Han døde øjeblikkeligt!

Men det værste ved det hele er at manden der kørte ham over, kørte videre. Jeg forstår ikke hvordan folk kan være så ubarmhjertelige.
Det kan godt være at han ikke kunne gøre for at køre hunden ned, men lige at stoppe for at drøfte sagen. næ nej det kunne ha sku ikke.

Jeg har oprettet denne profil på Hundegalleriet idag til ære for min elskede hund Harry!

Jeg savner dig og håber du har det godt i HundeHimlen.
Du var altid frisk og altid legesyg!

Men det er slut nu!

En sorget ejer af Hunden Harry

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørt over....
  • #1   20. maj 2007 Ej hvor er det frygteligt! - og sikke en idiot ikke at standse, det burde man sku da i det mindste gøre!

Trøstekram herfra og en varm tanke til Harry.

• #3   20. maj 2007 Nej hvor er jeg ked af du har mistet din hund og tarveligt at bilisten ikke stoppede.

MANGE TRØSTEKRAM til dig for os af

• #4   20. maj 2007 Årh tak allesammen, det er dejligt at vide at det kun er nogle få stykker i trafikken der ikke stopper når en hund bliver ramt!

Desværre finder vi aldrig ud af hvem han er og idag er hele min familie græde færdige.

Men tak alle sammen !

Ps. om 14 dages tid kommer der billeder ind på min profil af ham hvis i er interreseret i at se den smukke hund!

• #5   20. maj 2007 Åh nej, det er det værste man kan opleve. Ved hvordan du har det nu, for jeg har selv som barn mistet min kæreste hund på denne grufulde måde.

Sikke en idiot der ikke havde mod til at stå ved sit ansvar og sørge for at give jer besked - håber at vedkommende har det rigtig skidt.

Ser frem til at se billeder af Harry, er sikker på han var en rigtig flot og dejlig dreng.

Har selv 3 gårdhunde, og kan slet ikke tænke tanken at sådan noget forfærdeligt kan ske.

Tanker og trøst.
    Gitte

• #7   20. maj 2007 hvad fanden skal man sige. jeg er mund lam
    kan kun sige jeg er ked af du ikke har ham mere R.I.P

• #8   20. maj 2007 Jo , det er selvfølgelig et uheld at køre hunden ned men det er vidst nok lovpligtigt at stoppe, heldigvis stod min Stedfar lige ved siden af og da den var blevet ramt nåede den lige at løbe hen i favnen på ham inden dens øjne blev mat sorte og den døde. Min stedfar er helt græde færdig, han stod og kaldte på den da den løb lige ud foran smiley

• #9   20. maj 2007 De varmeste tanker til jer i en svær tid.
    Hilsen Sus

• #10   20. maj 2007 det er lovpligt og stoppe ved alle uheld

• #11   20. maj 2007 Ja, men heldigvis siger manden der havde hunden i løbetid at han tror at han ved hvem bilens ejer er. så måske får vi løst problemet med ham, men en ting er sikkert min elskede hund kommer aldrig mer tilbage!!! smiley

• #12   20. maj 2007 ejjjj smiley
    Har virkelig ondt af dig, ved hvordan det er at få en hund kørt over, det var noget af den samme måde det skete.
    Ved hvordan det er, bare skriv til mig privat, hvis vi skal skrive lidt sammen ...
    Har virkelig medlidenhed med dig.

Rip den alt for unge Harry †

• #13   20. maj 2007 åååh smiley

• #14   20. maj 2007 Ja, Victor, det er grufuldt at du ikke får Harry tilbage. Det er absolut ikke retfærdigt. Sørg og vær ked af det, for det gør altså bare så ondt. Bliver helt rørt over at din Stedfar nåede at få ham i sine arme, det må have været en forfærdelig oplevelse, men godt for Harry at være i trygge arme.

Husk på, at det er tilladt at være vred og arrig på den uansvarlige person. Skulle det lykkes af finde frem til den skyldige, vil jeg ikke være i tvivl om at vedkommende er klar over hvad han/hun har gjort, og har det helt sikkert dårligt, men er flygtet i panik.

• #15   20. maj 2007 Åhhh hvor forfærdeligt.......jeg ved hvordan i har det lige nu........jeg har prøvet nøjagtig det samme og det er simpelhen det værste man kan komme ud for...........min døde også på stedet......hun blev kørt ned af en varevogn og han kom ud og var totalt knust........men han var helt uden skyld.......kofangeren var knækket på bilen, men han ville slet ikke have den erstattet.......han mente at vi havde været nok igennem og behøvede ikke betale for den.

Jeg syntes det er sølle at ham som kørte din hund ned ikke engang stoppede........håber at I hurtigt kommer ovenpå igen.........men ja.......der bliver grædt mange tårer efter sådan en oplevelse :o(

• #16   20. maj 2007 Det er dejligt at jeg oprettede den her profil herinde idag, alt jeres støtte gør det nemmere for mig at komme igennem det næste lange stykke tid hvor jeg vil savner ham rigtig meget. I skal alle sammen have tusind tak for den støtte og så håber jeg helt sikkert at han sidder og kigger på alle jer der føler med ham.. Håber han har det godt nu og tusind tak endnu en gang..

• #17   20. maj 2007 ååh hvor forfærdeligt... føler med dig :,(

• Pia S
    Pia S Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 13 Følgere: 12 Svar: 85
    #18   20. maj 2007 Hej Victor.
    Hvor er det synd for dig at du skulle opleve noget så ondt.

• #19   20. maj 2007 Skrækkeligt. Jeg kender udmærket den følese du har nu, vores afdødede hund Samson blev kun 15 uger gammel. Han blev også kørt over, og personen kørte også bare videre, Det var ikke hans skyld,Samson løb selv over, men han kunne sgu godt have stoppet og set hvad der var sket,Hva hvis det var et barn!!!? Men bare rolig, livet fortsætter, selvom at det hele ser sort ud så bliver man nødt til at se fremad.

• #20   20. maj 2007 Mange mange tanker til dig og din lille himmelhund.

Cyber knuzz

• #21   20. maj 2007 årh får helt kuldegysninger smiley
    hvor er det forfærdeligt!

Kommentér på:
Kørt over....

Annonce