{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.346 visninger | Oprettet:

Hund kørt ihjel {{forumTopicSubject}}

Jeg er stadig rystet efter idag!!!!

Jeg var på vej ud til hesten sammen med min mor da der pludselig vandrer en hund over vejen, mig og min mor kører efter en anden bil som tydeligt ser hunden i god tid og stopper op og lader hunden passere, hunden havde ikke travlt og kom ikke sådan pludseligt løbende, den kom travende ligeså stille hen over vejen.

Nå, men da hunden har passeret bilisten foran os kører hun ligeså stille videre og vi begynder at trille fremad, da en billist kommer kørende i modsatte retning, og sover totalt. Igen hunden traver ligeså stille og hun havde god tid til at se den, men hun så intet så hun drøner frem og kører direkte ind i hunden, som triller over det stykke græs som skiller de to vejbaner ad og hen over den vej som vi lige er begyndt at trille fra, det hele sker på et split sekund, men det føles alligevel som flere minutter. Min mor stopper bilen og vi står ud af bilen for at se til den stakkels hund.

Der er blod der hvor hunden ligger og den siger sådan nogle mærkelige stønde lyde som om den ikke kan få luft. min mor kan godt se at den her hund er ved at dø og den skal bare have det overstået så hurtigt som muligt, men hund er nødt til at finde hjælp, så min mor kigger sig omkring og ser at billisten bare er kørt videre, hun ringer derefter til falck for at høre hvad hun skal gøre, som stiller hende igennem til sådan noget dyre rednings center, som begynder at snakke, hun beder dem om at skynde sig for hunden er altså ved at dø, de siger at hun skal ringe til ejerne og spørge dem om de vil betale det det vil koste at sende denne hund til dyrelægen og få den fikset op.

Men i det samme de begynder at snakke om det siger min mor at det er lige meget nu hunden er død smiley Vi finder inde blandt alt pelsen et hunde tegn og får ringet til ejerne. Vi gik i chok, sikke en forfærdelig oplevelse, det var sådan at vi begge rystede over hele kroppen, at stå der med et dyr der led så meget og ikke kunne hjælpe eller gøre en ende på det, håber aldrig jeg kommer til at opleve sådan noget igen.

Undskyld havde simpelthen bare brug for at komme ud med det ;(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund kørt ihjel
Kommentér på:
Hund kørt ihjel

Annonce