{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vanvittige priser
  • #1   30. jan 2008 det er ikke bare dig

• #2   30. jan 2008 Synes det er synd, de tænker jo slet ikke på hunden!

De kommer da aldrig af med så dyr en hund- og jeg håber heller ikke at de selv har givet så meget for den, for så er de dælme blevet snydt!

• #5   30. jan 2008 ja på dba så jeg en blandingshund i dag til 8000 og der fulgte ikke tilbehør med så var målløs tænkte bare hvad er det hun har haft så mange udgifter på der skal dækkes som man ikke først påtager sig når man anskaffer sig hund!!!!!!!!!!!!!!!!

• #6   30. jan 2008 Jeg synes bare at hunde gennerelt er blevet dyre.

Men det er da helt vanvigtigt at give 8000 kr for en blandingshund

• #7   30. jan 2008 Det er tåbeligt at give 8000 for en blandingshund, men det fortæller mere om køber en sælger.

Af 2 tåber er køber den største;-)

For Bodil har ret, det er det fri markeds kræfter der styrer prisen. Og lige nu er der alt for mange tåber med alt for mange penge.

• #8   30. jan 2008 Jo men stadig at betale 8000kr for en hund der ikke engang har en stamtavle- det er da til grin efter min mening!

• #9   30. jan 2008 Hvis man har penge nok er 8000 kr måske ikke så meget, men alligevel det er hvad du kan få en hund med tavle for

• #10   30. jan 2008 Bodil ja det har du selvfølgelig ret i smiley Den sidste tosse er jo ikke født endnu! Hehe

• #11   30. jan 2008 Nu ved jeg ikke hvilken "race" den bliver solgt som, men kalder de den en Chihuahua så kan de vel endda få endnu mere for den.

Hvis det bliver mode, så køber folk fordi naboen har en, og det MÅ de da også ha.

Så ja den sidste tosse er bestemt ikke født endnu, og de eneste det går ud over, er hundene desværre.

• #12   30. jan 2008 Tim P, beklager men de teori holder, hvis ikke de unge har pengene idag, jamen så for de dem af mor og far.

Plus det gør ikke en til en go hunde ejer at man har mange penge.

• #13   30. jan 2008 Hov, der skulle stå holder ikke;-)

• #14   30. jan 2008 Det er en amstaff blandning der er tale om- uden tavle

• #15   30. jan 2008 Ok det er ikke en Amstaff, men bliver forsøgt solgt som en, ja det kan ikke overraske.

Tim P, man kan få en rigtigt Amstaff til 10.000 no problem, hvis man har 8.000 så har man også de sidste 2.000. Så at prisen skulle skræmme unge eller dårlige ejere væk tror jeg ikke på. Det er kun for at udnytte racens popularitet til at score nogle flere penge.

• #16   30. jan 2008 Lars M- jeg er helt enig med dig!

• #17   30. jan 2008 Tim P, vi har haft præcis denne diskution oppe i Amstaff gruppen under DTK. Om kennel´erne skulle hæve prisen. Problemet er bare at man ikke kan kontrollere hvad andre sælger til, der er altid nogen der laver billige skod hvalpe og sælger dem til en billig pris, og påstår det er lige så godt som the real thing.

Ved at de her hæver prisen til 8000, håber de på at profitere på racens popularitet og satser på at der er nogle tåber der håber i nettet.

Det har intet at gøre med at de vil racen det bedste, for så havde de aldrig lavet de hvalpe.

I er perfekt verden ville din idé med bare at hæve prisen voldsomt nok stoppe nogle dårlige ejere for at få en hund, men der er også masser at dårlige hunde ejere der også har masser af penge.

Desværre.

• #18   30. jan 2008 Det er nok en såkaldt "hunde-fabrik" Jeg ved ikke rigtig om det er køber, der er den dummeste... Men at man kan få sig selv til at sælge en blanding til 8 Kg. Og hvis det til og med er af den race... Men som nævnt tidligere: Den sidste tosse er jo ikke født endnu! :os

• #19   30. jan 2008 jo dyrere dyr er jo bedre. . . gad vide hvor mange sølle kaniner der ville sidde rundt omkring og kede sig og rådne op i bure hvis de kostede 10.000 ??

• #20   30. jan 2008 Ahh 10k for en kanin med stamtavle er vel iorden;-)

Kommentér på:
Vanvittige priser

Annonce