Av hvor gør det ondt. {{forumTopicSubject}}
Ja, nu har jeg sat mig ind i stuen, mens kæresten og den lille hund sover sødt.
Jeg startede med at have lidt ondt i halsen for et par dage siden. Her til morgen vågner jeg op med ondt i øret og nu kan jeg ikke sove pga af det.
Det gør bare helt vildt ondt. Og jeg er opdraget til at man ikke BARE tager til lægen.
Jeg tror måske det er mellemørebetændelse. Men det har jeg kun hafte en gang før for over 10 år siden. Så hvordan skal jeg kunne huske det.
Hvis ikke det er fordi det er weekend, så havde jeg taget til lægen. Men ligefrem at skulle ringe til vagtlægen. Det har jeg lidt svært ved. Hvad nu hvis det bare er mig der har en lav smertegrænse.
Sad og tuede i smerte da kæresten og jeg så film. Men selvfølgelig ikke så han kunne se det, for det er jeg jo for stolt til.
Av for f..... det gør ondt. Håber at det lige pludselig springer og jeg er frelst.
Lige et surt opstød.
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
maj 2006
Følger: 66 Følgere: 64 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 4.095
sep 2004
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 290
Står der at man skal tage sit barn til læge hvis ikke smerterne er stoppet efter 2-3 dage.
Og jeg har kun haft i 1½ dag.
Men man kunne selvfølgelig godt ringe. Bare for at hører.
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 290
Har prøvet at ligge med varmepude på, men det gør næsten mere ondt.
sep 2004
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.366
Af sted til lægen og få prikket hul!!
Hvis du bor i Storkbh. er der en akut døgn-ørelæge på hold-anvej i Ballerup.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
Det med at vente i 2-3 dage - kommer jo an på hvor kraftige smerterne er - både hos børn og voksne!
HADER selv at tage til læge - men sidste lørdag - after at have hostet i snart 2 uger, begyndte det pludseligt at gøre uhyggeligt ondt i højre side af mit bryst - og syns ikkke det er en smerte, som man liiiige skal vente 2-3 dage med - og det er det heller ikke hvis det er så kraftige smerter at man ikke kan gøre andet end sidde og have ondt! - Håber du har snakket med vagtlægen:-)
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 542
Tænk hvis du ventede så længe at du ligger syg juleaften, det kan vi ikke have vel
Få det tjekket, så du kan komme i behandling hvis det er og skal det gå væk af sige selv er det jo bare hjem igen.
Jeg ha selv haft meget mellemørebetædelse og det gælder om at take det i opløbet
Av hvor gør det ondt.