{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

av av... {{forumTopicSubject}}

Det skal siges jeg ELSKER at bøvle med min hund, og vi kan bøvle meget, og længe. Og han elsker det også. Det foregår som regel i sengen, så ingen af os kommer til skade.
Men så idag da vi faktisk synes det var aller sjovest får han ved et uheld sin ene klo ind i mit nederste øjenlåg og kradser hele vejen ned af kinden. Føj for søren hvor gjorde det ondt!!!! Og gør det stadig. Jeg har fået en rigtig grim skramme, og til at starte med kunne jeg ikke se, men det er væk nu. Det var så synd for Louis, for han kunne jo se det virkelig gjorde ondt på mig, så han lå med halen mellem benene og kiggede stille på mig. Men så tog jeg ham op og puttede med ham på sofaen, nu har han jo glemt det igen smiley Men av av, det gjorde sq ondt!

Så for søren, pas på når i leger smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  av av...
  • #1   18. feb 2010 Tror du ikke du burde smutte omkring skadestuen?

• #2   18. feb 2010 Tror nu ikke det er så slemt smiley
    Det gjorde bare rigtig ondt. Det ligner bare hvis man selv har kradset sig. Men hvis jeg føler mit syn bliver sløret tager jeg til lægen smiley

Det er svært ikke at lege i hovedhøjde når vi ligger ned smiley Men ellers en god regel.

• #3   18. feb 2010 Okay smiley Jeg ser det an til imorgen.
    Synes ikke jeg vil derind og sidde 3-4 timer nu.

• #4   18. feb 2010 Det samme skete næsten for min veninde med deres labrador. De legede også på gulvet, og så svingede Bella lige en pote tværs over hovedet på min veninde, så hun fik en rift/skramme tværs over ansigtet. Det lignede seriøst hun havde fået tæv derhjemme, den stakkel smiley

Og det er sku så syndt for hundene, for de gør det jo ikke med vilje.
    Men godt der ikke er sket noget med dit øje.

• #5   18. feb 2010 Det er helt vildt synd! Og kunne jo ikke undgå at få tåre i øjnene, så han var bare ked af det, men er han heldigvis ikke længere smiley
    Ja, jeg ligner sq også en der har fået bank, og vi skulle endda ind i banken kort efter, så hun har nok tænkt sine tanker derinde smiley

• #6   18. feb 2010 Ja, især hvis du har sagt, at Louis har revet dig i ansigtet.

• #8   20. feb 2010 Jeg har heldigvis lige fået stivkrampe for et par måneder siden hvor jeg var så dum at tage en bradepande ud af ovnen uden handsker på, så den dækker i 9½ år endnu hvertfald.
    Der har ikke været noget siden, så jeg har ikke været ved læge.

Kommentér på:
av av...

Annonce