av av... {{forumTopicSubject}}
Det skal siges jeg ELSKER at bøvle med min hund, og vi kan bøvle meget, og længe. Og han elsker det også. Det foregår som regel i sengen, så ingen af os kommer til skade.
Men så idag da vi faktisk synes det var aller sjovest får han ved et uheld sin ene klo ind i mit nederste øjenlåg og kradser hele vejen ned af kinden. Føj for søren hvor gjorde det ondt!!!! Og gør det stadig. Jeg har fået en rigtig grim skramme, og til at starte med kunne jeg ikke se, men det er væk nu. Det var så synd for Louis, for han kunne jo se det virkelig gjorde ondt på mig, så han lå med halen mellem benene og kiggede stille på mig. Men så tog jeg ham op og puttede med ham på sofaen, nu har han jo glemt det igen Men av av, det gjorde sq ondt!
Så for søren, pas på når i leger
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 578
Det gjorde bare rigtig ondt. Det ligner bare hvis man selv har kradset sig. Men hvis jeg føler mit syn bliver sløret tager jeg til lægen
Det er svært ikke at lege i hovedhøjde når vi ligger ned Men ellers en god regel.
dec 2009
Synes ikke jeg vil derind og sidde 3-4 timer nu.
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Og det er sku så syndt for hundene, for de gør det jo ikke med vilje.
Men godt der ikke er sket noget med dit øje.
dec 2009
Ja, jeg ligner sq også en der har fået bank, og vi skulle endda ind i banken kort efter, så hun har nok tænkt sine tanker derinde
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
dec 2009
Der har ikke været noget siden, så jeg har ikke været ved læge.
av av...