{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puha håber aldrig...
  • #1   6. nov 2007 Helt enig.

Men jeg forundres over at den udtalelse at ulykken kan være sket på et par døgn??? Det tager da væsentligt mere end et par døgn for en gris at dø af sult, den misrøgt må have stået på i længere tid!

• #2   6. nov 2007 enig, jeg tror også at det er over længere tid, det kan sgu ikke ske på så kort tid

• #3   6. nov 2007 Nej det er jo lige det jeg tænker. Men den udtalelse med at hvis man f.eks. skal til et arrangement og får vendt op g ned på døgnet + at det kan være sket på et par dage, det kan da KUN være for at få det til at virke mindre slemt.
    -enhver med bare lidt hjerne ved da at 1. hvis man skal til noget/man bliver syg, så får mn en anden til at passe dyrene og 2. at et dyr ikke dør af sult på et par dage

• #4   6. nov 2007 puha hvor forfærdeligt ... :,(

• #5   6. nov 2007 Hvis man passer så mange grise helt alene , virker det logisk nok hvis han har fået en "nedsmeltning" ...

Men altså, ik at det giver ham ret til det .. Overhovedet .. Ved bare hvor hårdt et arbejde det er ..

• #6   6. nov 2007 Laura -men så er det jo netop at man ansætter en til at hjælpe med pasningen -for nej self kan man ikke passe alle de dyr tilfredstillende helt alene. Men man har jo et ansvar, og så må mn endten ansættte en eller lade være at have dyr

• #7   6. nov 2007 Hvis manden nu f.eks har fået en depression og det hele er gået i sort , så er det jo ikke sikkert at han har tænkt så langt ... :-S

men altså , jeg har oplevet at grise har spist af en død gris, bare fordi den var død .. For alle de grise jeg har passet er ikke blevet sultet ... Grise er generalt et ret klamt dyr .. hehe

• #8   6. nov 2007 Laura -jo jo, men bla. derfor lader man jo heller ikke døde dyr ligge, og det var jo ikke en død gris de spiste af det var 500 som var døde af sult.

Og en depression er absolut gyldig grund til at han ikke selv kan tage sig af dyrene, men ikke til at han ikke har fået en anden til det

Kommentér på:
puha håber aldrig...

Annonce