{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

Virkelig OT - hjælp til blæk på stol {{forumTopicSubject}}

Vi har de her stole i sommerhuset: https://www.byflou.com/da/fredericia-furniture-j39-mogensen-chair-3239-by-boerge-mogensen/soaped-oak-natural-paper-cord?_cc=dk&gad_source=1&gadid=210059000117&gbraid=0AAAAADJohEv_TcfMsuXObkwtcCjOI6KOj&gclid=EAIaIQobChMI2Je64-rMigMVGqiDBx3MXiSPEAQYAiABEgJ3afD_BwE&ident=6375400fbb54961a15e0641e53ed78636e312a71&utm_campaign=896110696&utm_content=50311122848&utm_medium=paid&utm_source=google&utm_term=

Sædet er lidt sart og ukomfortabelt, så mine forældre har indkøbt tykke hynder som ligger på sædet. Da jeg fik lagt en blokade i knæet tidligere i dag, tog jeg hynden fra nabostolen, og så en stor, blå blækklat på bagsiden af hynden. Og blækklatten har smittet af på fletsædet smiley

Jeg har gnedet sædet med glycerin, og det har hjulpet en lille smule. Hynden er blevet ren. Først fik den glycerin, så Biotex pletfjerner og en tur i vaskemaskinen. Men jeg kan af gode grunde ikke smide stolen i vaskemaskinen, og jeg er også lidt bange for at ødelægge sædet (mere end det allerede er) smiley

Jeg forsøger at kontakte producenten, men får næppe svar før jeg er taget hjem til mig selv igen smiley

HJÆLP! Sidder der tilfældigvis nogen, som har erfaringer med fletsæder og blækklatter? smiley Jeg gætter på at de ikke er særlige, bare fordi det er FDB-stole, så erfaringer med en hvilken som helst slags ikke-lakeret fletsæde er kærkommen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virkelig OT - hjælp til blæk på stol
Kommentér på:
Virkelig OT - hjælp til blæk på stol

Annonce