Meget OT - Botox mod hovedpine. {{forumTopicSubject}}
Jeg er meget interesseret i at finde nogle mennesker der har prøvet at blive behandlet med Botox grundet hovedpine.
Jeg har en konsultation hos Qura her d. 7 August, så er nysgerrig mht. folks erfaringer
Har nu prøvet Kranio Sakral terapi, massage, zoneterapi og akupunktur uden den store virkning. Håber virkelig at der er lidt lys for enden, men desværre er der ingen garanti.
Jeg har dagligt spændingshovedpine og min læge er i gang med at finde ud af om jeg yderligere har migræne eller hortons hovepine.. Så heldig er jeg bare..
Til de nysgerrige er der et link her: http://www.hovedpineforeningen.dk/artikler-om-hovedpine-og-migraene/items/botox-kan-lindre-eller-helt-fjerne-hovedpine.html
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.483
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.007
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.412
Det lyder jo lidt som en drøm, håber virkelig at behandlingen virker på mig.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 949
Jeg har desværre aldrig hørt om det før, men meget interessant, hvis det virker!
Følger lige med på sidelinjen
Er det noget du skal ?
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1.068
Så vidt jeg kunne læse mig frem til, er der ingen sikkerhed for virkningen mod migræne. Nogle mener sågar det slet ingen virkning har. Læste om flere tilfælde af forværret tilstande.
Rækker Quras evner udover kosmetiske behandlinger?
jun 2013
Følger: 9 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 98 Svar: 602
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 1.097
maj 2009
Jeg har fået en tid til en konsultation hos en af deres læger. Så jeg må se om de første tilfælde vil anbefale mig det.
Blah
Jeg har prøvet alt, så er villig til at prøve det her. Har meget svært ved at holde min skolegang, men den daglige hovedpine.
Lima
Det vil jeg lige se på, men du nævner ikke spændinghovedpine? Som er ret så relevant for mig.
Bumble
Det havde jeg slet ikke tænkt på, tak.
mar 2011
Det er naturligvis op til dig selv, det var blot til orientering, så du ved at der er risiko for forværring.
Jeg kan ikke give nogle råd, da jeg endnu ikke selv har fundet noget der afhjælper det.
maj 2009
Tak Kan du evt sende en PB med de links du har læst om? Det ville være skønt
Sidsel
Skønt at læse, jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst haft en dag uden hovedpine, så ønsker virkelig at gøre noget ved det. Det har virkelig taget til her den sidste uges tid, desværre.
mar 2011
Det har sikkert været en af deres skøre reklamer for noget af alt deres medicin, behandlinger eller søgsmål der vedrører det samme, de kører uafbrudt.
Der kommer en masse info hvis du bare google det, også hvornår man anbefaler behandlingen - men det er primært fra behandlere selv.
maj 2009
Meget OT - Botox mod hovedpine.