808 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Ååhhh hvor bliver jeg nervøs (ik hund) Ååhhh hvor bliver jeg nervøs (ik hund)

Jeg har for ... vel snart 15 år siden været ude for en ulykke hvor det endte med at en hest (pony) lanede på mit højre knæ..

De seneste år har det været slemt om vinteren - højest sandsynligt gigt jo..

Dette år har den været helt gal.. Er det køligt i vejret tager jeg et par Ibumitiner inden jeg vandrer med koen, og stadig gør det ondt =(

Jeg var så til scanning i fredags, sammen med indkaldelsen til scanningen fik jeg indkaldelse til undersøgelse og evt bud om behandling - 1½ måned efter scanningen..

Idag har jeg så modtaget et nyt brev med en ny indkaldelse til bud om behandling - rykket en hel måned frem !!

Hvad pokker er der mon galt med mit knæ siden der pludselig ikke er tid til at vente til slutningen af næste måned?

Iiihhh hvor er jeg bare nervøs for hvad der skal ske..
- Jeg lever jo et aktivt liv med min hund, læser til pædagog - og har store planer om at få en agilityhund efter Kaoz...

Hvad nu hvis.... jeg slet ikk kan holde til de ting?

Øv altså hvor er det grimt at gå i uvished.. og især efter at det er blevet rykket frem...

=(

Iiihha

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ååhhh hvor bliver jeg nervøs (ik hund)
  • #1   17. okt 2007 Åh Nina smiley Kender godt den følelse.. Jeg har noget galt med begge mine knæ, men har ikke gået videre med det.. en jeg snakkede med sagde at operation var en mulighed og så genoptræning, men jeg kan da for pokker ikke lufte hund på krykker :S :S :S

Krydser fingre for at det var bare en tom plads der skulle fyldes og ikke fordi det er SÅ slemt!

• #2   17. okt 2007 Så så smiley De har sikkert bare rykket det frem fordi de skulle noget vigtigere den anden dag smiley

• #3   17. okt 2007 Rilou - Ja jeg har også bare gået med min skavank uden at gøre noget ved det.. Det er nok ikke det smarteste, men man vil jo ikke rigtig VIDE at der er noget galt..

Jeg er også rigtig bange for at det skal opereres... Men hvad så med Kaoz??
    - Kræver sgu at få en af de dersens 3-hjulede offroaders til handicappede hvis de skal ind og rode...

Møgungen - Ja lad os da håbe det =/

• #4   17. okt 2007 Peter - Ja det siger kæresten også... Men en hel MÅNED?? det er sgu mange afbud så...

• #5   17. okt 2007 Nina, tror du ikke bare at det er et led i behandlingsgarantien som regeringen nu vil have indført på alle områder?

• #6   17. okt 2007 Mie - jo håber det er sån noget behandlingsgarenti som der har været så meget snak om..

Men bliver altså lidt nervøs alligevel =/

Peter - Jeg har også en gemal der sagtens kan rende ture med koen (kaoz), men det er jo MIN ko og MIG der bedst kan lide at gå med ham...

Og bare tanken om... ja bare en uge uden mine ture med ham er altså lidt uoverskueligt !

• #7   17. okt 2007 Hvorfor ringer du ikke til sygehuset og spørger ind til hvad årsagen er? Så slipper du da for at gå og spekulere dig gråhåret, specielt hvis der ikke er en presserende grund til fremrykningen!

• #8   17. okt 2007 Mie - jeg vil ikk ringe... hvad nu hvis det er noget grimt? det behøver jeg ikk at få afvide før tid (ja jeg er en rigtig kylling *GG*)

Peter - uuuhhh det hjælper =) kan mærke det bliver bedre og bedre ; )

• #9   17. okt 2007 Nå... jeg vil vandre en tur med koen... mens jeg ved jeg kan ; )

tak for beroligelsen... lidt hjalp det.. men iihhh...

• #10   17. okt 2007 Øv Nina.......krydser alt hvad jeg kan.......og håber at grunden blot er afbud........men ring da og få vished.......det andet er da tortur.........

Du skal så også glæde dig over, at det er noget der kan fikses........min mand har en ødelagt nakke........og den kan man intet gøre ved.....heller ikke fjerne smerterne :o(

Håber alt kommer til at gå super, så du kan komme med koen ud på græs hurtigt :o)

• #11   17. okt 2007 Nina få ringet.. det er den eneste måde du kan få ro på..

Jeg håber det blot er pga afbud og de nye regler..

Kommentér på:
Ååhhh hvor bliver jeg nervøs (ik hund)

Annonce