Falsk strubehoste. {{forumTopicSubject}}
Øv altså, Janick har falsk strubehoste..
Mandag da jeg hentede ham i BH hostede han som en søløve og så lidt mat ud i øjnene.. Mandag aften er det rigtig slemt og jeg ringer til lægevagten som kunne høre i telefonen at det var falsk strubehoste og bekræftede mig i det jeg havde gjort.
Midt om natten, fik han vejrtrækningsproblemer og der meldte jeg stop og ringede igen til lægevagten og forklarede situationen havde udviklet sig og jeg nu ikke kunne stå inde for at have ham hjemme mere uden at han i det mindste var tilset af en læge.
Lægevagten var fantastisk, uden Janick blev tilset røg vi direkte ind på børneafdelingen hvor han fik en saltvandsmaske med Spirocort i og den hjalp. Vi fik lov at kører hjem kl 6 om morgenen efter 3 timer derinde, men med en åben indlæggelse i 24 timer.
Thomas blev hjemme igår, for vi havde ingen søvn fået om natten, men det var nu alligevel rart at være to om det. (Lige nu fatter jeg slet ikke jeg har kunne klare hans 2 første leveår uden Thomas, da Janick var kronisk syg der.)
Feberen har ikke været høj, max 37.7, men nu i dag er den 39.1 og min friske søn med søløvehoste er helt sløv.. Han drikker og spiser efter behov, men det er da vildt hårdt! Jeg har ikke kunne sove i nat, for var bange for jeg måske ikke vågnede hvis han nu fik vejrtrækningsproblemer igen..
Har dit barn haft FS?
Hvor længe varede feberen?
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 26
Som han sagde "ud på badeværelset - sæt alt varm vand til - lav damp og lad hende indånd det" - og det hjalp virkeligt..
Hvorfor det ikke duer idag,- ja det ved jeg så ikke..
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.403
Kan bare ikke lide at han stadig har feber og hoster så voldsomt..:(
Falsk strubehoste.