{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.607 visninger | Oprettet:

Puha, sikke en nat - Falsk strubehoste {{forumTopicSubject}}

Min søn på 9 år fik pludselig et anfald af falsk strubehoste igår aftes..... Var det ikke fordi han har haft det som mindre og jeg vidste hvad det var havde jeg ringet 112. Han kunne næsten ikke trække vejret og gik flere gange i panik, så vi har stået det meste at natten pakket ind i dyner foran et åbent vindue.
Det hjalp en smule... Men hold da op hvor er jeg træt idag. Hunden syntes jo ikke jeg skulle sove længe så han vækkede mig kl 08.00 smiley

Han sover nu og da jeg stod op lød hans vejrtrækning bedre, men har stadig en hoste som en "sø-løve". Jeg håber dog han har det bedre....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha, sikke en nat - Falsk strubehoste
  • #1   2. apr 2011 Av for den da sikke en nat - sender ham en god og snarlig bedring

• #2   2. apr 2011 jeg har selv haft falsk strubehoste som barn og mine børn har arvet det.........men er det ikke damp der skal til ??? det fik jeg da af vide fra lægen.................

• #3   2. apr 2011 Pu ha, falsk strubehoste er en af de lidelser jeg frygter allermest... Jeg har en handicappet søn på knap 7, svarer til en på ca 3, som har vært indlagt et hav af gange pga. falsk strubehoste... Nu kender de os så godt på sygehuset at vi får piller med hjem svarrende til binybarkhormon, så han ik ska indlægges... Det er en grim grim lidelse og jeg har mange vintre gået udenfor i flere timer med min søn smiley

• #4   2. apr 2011 Nåee, din stakkels søn.. Der er ikke noget værre end at føle at man ikke kan få vejret, og går man i panik så bliver det self.endnu værre, men det er godt nok svært at forklare til en som føler at han er ved at blive kvalt.
    "Jeg kender alt til følelsen af at blive kvalt og jeg er "voksen/gammel :o)" men det er godt nok svært at holde panikken i ave selv om man er midaldrende.

God bedring til ham, jeg håber at han meget snart har det godt igen.

• #5   2. apr 2011 Tak for jeres hilsner :o)

Det sjove med falsk strubehoste er, at de kan være så pokkers syge af det mens det står på, men næste morgen kan de stå friske op igen smiley

Han er egentlig meget frisk idag, men han hoster stadig meget...........

• #6   2. apr 2011 Min søn havde det som 10 årig, det er godt nok ubehageligt.. Jeg kontaktede vagtlægen, som sagde at det bedste middel var en Ipren, den hjælper i løbet af meget få minutter... Michael har haft et par gange siden, men nu er vi hurtige med en Ipren, så det er meget meget lidt han mærker til det..
    Go bedring til din søn

Kommentér på:
Puha, sikke en nat - Falsk strubehoste

Annonce