{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Lav, middel, høj og ekstra høj ?? {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen...

Tænkte på giver i altid høj eller ekstra høj..?

Jeg giver nogle gange middel hvis hunden har under 10 billeder og d så er meget utydeligt eller jeg bar ikke syntes hunden fortjener højere. Men ligger som regl en begrundelse til ejeren om hvorfor jeg har givet middel.

Syntes bar tit jeg oplever folk så giver middel tilbage som hævn karekter..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lav, middel, høj og ekstra høj ??
  • #1   29. sep 2007 giver aldrig karakter under høj, så lad jeg bare være med at stemme..

• #2   29. sep 2007 Ja, intet mindre end høj ;O)

• #3   29. sep 2007 Det jo heller ikk fair, det jo lidt lala hvis alle bare er gode ved hinanden og bare giver høj eller ikke stemmer..

• #4   29. sep 2007 Nææ Maria og Rune - men ikke så mange, der tar systemet alvorligt og heller ikke mange, der vil gøre folk kede...for det er der nogen der blir ;O)

• #5   29. sep 2007 *Sus* -> jamen hvis de ikk kan tål kritik af deres dyr hvorfor så oprette sig på et galleri.??

Syntes folk r meget sødere ved hinanden her end på hestegalleriet, dr blir givet mange lav og middl

• #6   29. sep 2007 Jeg tager ikke det her point system så højtidligt..

Dog føler jeg ikke selv behov for at fortælle andre enten deres hund eller billeder er kedelig ved at give lav..

men igen jeg er heller ikke typen der afviser hunde fordi der ikke står så meget som jeg synes eller kun har 2 billeder...

Sådan er vi heldigvis så forskellige...

• #7   29. sep 2007 Maria > ork..jeg ka komme på mange andre årsager...ka du/I ikke ?

• #8   29. sep 2007 ...til at oprette sig med hund...fx træf og hygge...få eksempler af mange..ss

• #9   29. sep 2007 Jeg giver heller ikke mindre end høj..... selvom jeg ikke bryder mig om hunden, er der jo ingen grund til at nedgøre den overfor de mennesker der holder af den..*SS*
    Ellers tager jeg ikke pointsystemet særligt seriøst. Vil da hellere have en kommentar... det er dejligt!

• #10   29. sep 2007 Jeg har det sådan at jeg giver høj til hunde og billeder jeg falder for, er der nogle jeg ikke bryder mig om lader jeg være at stemme. Det er svært hos nogen hvor billeder er utydelige osv, men derfor kan hunden jo godt være skide sød, men jeg lader som sagt være med at stemme i sådanne situationer, det kunne jo godt være hunden reelt fortjente en høj.

• #11   29. sep 2007 Jeg stemmer slet ikke, og lægger som regel kun kommentar til folk jeg kender smiley Deltager heller ikke i udfordringer.

• #12   29. sep 2007 Jeg gir aldrig under høj , og har ikke særlig mange billeder af mine hunde , på deres profiler, gidder ikke selv kikke 20 billeder, kan sagtens danne mig et indtryk af hunden ud fra 3-4 billeder , så hvis man gir middel pga billede antal , synes jeg det er lidt plat ...

• #13   29. sep 2007 Jeg har det ligesom trådstarter. Troede også i starten, at der var en pointe med pointsystemet, så jeg stemte, som jeg syntes, hund og ejer fortjente efter kvaliteten af billederne (om de var skarpe, om der var mange forskellige, som gav et godt indtryk af hunden), hvor meget ejeren virkede til at gå op i det o.s.v. o.s.v.
    Flest høje, nogle gange stemte jeg ikke, hvis jeg ikke syntes, det trak i den ene eller anden retning, lav til dem, med 4 næsten ens, utydelige billeder, manglende beskrivelser, tegn på mishandling etc.

Men jeg fik nemlig også en masse ufortjente hævnkarakterer og meget grove mails tilbage, så nu kan jeg ikke se nogen som helst grund til pointsystemet, når det bare går ud på at bytte stemmer, tigge for at få høje bedømmelser og hævne sig, hvis nogen vover at stemme ærligt, som det åbenbart er blevet kotume herinde.

Jeg synes, systemet skulle laves om, så der i stedet kun var en knap at trykke på, nemlig noget a la "jeg synes, din hund er dejlig". Så kunne man tælle, hvor mange "thumbs up" man havde fået i stedet for det andet.
    Så ville dem, der fejlagtigt tror, systemet er der for at blive benyttet, ikke få en masse sure miner retur og man kunne stadig bevare hygge-heppe-siden af systemet.

Kommentér på:
Lav, middel, høj og ekstra høj ??

Annonce