{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Hvordan træner man naboen? {{forumTopicSubject}}

Vi bor i rækkehus og vores have ligger ud til en lille sti og der ligger så nogen flere række huse,
vi kæmper lidt md at vores hunde gør i haven så hver gang de gør det ryger de ind, vi gider ikke høre på det og for at naboerne ikke skal klage over dem er det nemmest at gøre sådan.

dem der bor lige over for vores have har en datter på en ca 12 år, hendes veninder syntes det er utroligt hyggeligt at stå og glo ind på hundene når de gør, og sige nårh hvor er de søde, sikke finde hunde, og hvis hundene står oppe på tarassen kalder de på dem, så de kan snakke med dem

det er normalt også okay, bare ikke når hundene bliver ved med at gø, og vi samtidig prøver at få dem ind, så skal de små unger sku lade være med at kalde på dem.

Hvordan kan man bedst uden at blive uvenner med naboen sige at de skal lade hundene være når de gør?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan træner man naboen?
  • #1   5. sep 2007 sig til naboen at de skal lade være med provokere hundene til at gø og at de ikke skal kalde på dem! man kan vel sige det på en pæn måde, som de samtidig forstår du mener det?

• #3   5. sep 2007 Ja, normalt ville jeg gøre det, har gjort det med alle de andre, det her er bare nogen børn som ikke kan forstå det, så derfor skal jeg have en snak med naboen på en forhåbenlig fornuftig måde om at han skal sige til sin datter og veninderne at de skal lade dem være.

• #4   5. sep 2007 Jeg har et helt fritidshjem i baghaven. Hold op en kamp jeg havde til jeg blev splitter tosset.

Jeg tog min ene hund og gik derover. Alle børn blev nu tvunget til at hilse på ham, samt finde sig i en længere forklaring om, hvor "farlig" han kan blive når han hele tiden bliver frustreret.

Det har gjort underværker. De er alle (og vi taler om over 100 børn) så søde til at lade dem være til jeg er derude, og så får de lov til at både hilse, nusse og give en lille bid mad. Jeg hører ydermere de "gamle" forklare de små nye reglerne. ;o)

• #5   5. sep 2007 De står og griner mens man prøver at kalde på hundene og kalder selv på dem..

• #6   5. sep 2007 Jamen det er da lige til.

Du behøver jo ikke at rette nogen anklage - du kan eventuelt formulere det således, at du behøver dem til at hjælpe dig med at få hundene til at holde op med at gø.
    Og så fortælle dem, hvordan de kan hjælpe dig.

Der behøver ikke at være nogen konflikt i det - det handler bare om at formulere sig smart ;o)

• #7   5. sep 2007 Janie, det kunne da være det var det jeg skulle gøre, sige at de gerne må snakke med dem når vi er der, men ellers skal de holde sig væk smiley

de ser også søde ud, men den ene kan altså godt finde på at nappe hvis der er nogen hun ikke kender der stikker fingrene ind i haven og det er lige det vi vil undgå

• #8   5. sep 2007 Sikke mange gode ideer i har, jeg var kørt ret surt i det og blev egentlig ret sur på dem, men godt at se det på en anden måde smiley

tak for jeres svar, tror jeg at jeg vil prøve næste gang de kommer forbi *ss*

• #9   5. sep 2007 Jeg tror jeg ville gå til forældrene med det smiley

Jeg havde et problem når jeg skal aflevere min dreng i vuggestue, der er nogen børn når debliver aflveret så står de og hidser bølle op til at gø af dem... Spurgte deres mor om hun ikke gode ville bede hendes døtre om at lade være med at stå og sige vov vov til bølle hele tiden smiley de har ikk gjort det siden smiley

Kommentér på:
Hvordan træner man naboen?

Annonce