{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.251 visninger | Oprettet:

Jeg drømmer om... {{forumTopicSubject}}

Jeg er nysgerrig. Så derfor vil jeg spørge om hvilken ting du kunne drømme om at have i en hverdag med hunde. Som selvfølgelig ikke allerede findes smiley

Personligt drømmer jeg tit om en eller anden dims der gør de lange liner mere brugervenlige, hvordan ved jeg ikke, men det er tit noget jeg er lidt frustreret over smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg drømmer om...
  • #1   15. mar 2022 En kæmpe freaking megafon der automatisk poppede op og råbte "SKRID!!" når fremmede mennesker uden videre lader deres hunde løbe hen til min, mens jeg står med kort snor og røven i vejret for at samle en hundelort op, eller står med ryggen til mens min hund er midt i at tisse.. osv.. og så folder den sig lige så diskret og pænt sammen igen..

Ja, sådan én havde jeg brug for i dag smiley

• #2   15. mar 2022 Funke sådan en vil jeg også have, men den skal bare gøre det hver gang, uanset hvad jeg laver xD eller måske bare: hold afstand!

Eller måske endnu bedre, et skjold af en art, sådan et kraftfelt som i Harry potter I den sidste film, hvor de beskytter slottet, som popper op af sig selv, når hunde nærmer sig, så de ikke kan komme hen til mine. Det er altså ikke nemt at stå med en reaktiv hund og en løs hund der ikke fatter at det betyder GÅ VÆK! smiley

• #3   15. mar 2022 Jeg drømmer om en eller anden form for Google-Dog-translate, så kræet kunne forstå og agere efter sætningen; "gider du la' vær med at æde det dér?"
    smiley smiley smiley

• #5   16. mar 2022 Jeg drømmer om en masse fritløbsteder i nærheden af, hvor jeg bor.
    Mht. til lange liner, så bruger jeg en 10 m paracord med karabin og håndtagsløkke, som jeg holder i den ene hånd og fører med den anden ligesom en ridetøjle. Den ruller godt nok ikke selv ind, men det fungerer fint for mig,fordi den også kan slæbe løst hen over jorden, i modsætning til en flexline, så hunden er "fri"

• #6   16. mar 2022 Et hus på landet med et par hektar skov i forbindelse med huset. Hele møget indhegnet med vildthegn. Jeg havde det på hånden, men skulle lige . . . . Så var det solgt.
    Men jeg må bare op på h-h-h-h-hesten igen smiley

• #7   16. mar 2022 Søren, det er lige sådan noget, jeg også drømmer om. Jeg har ikke den store udsigt til at få det, så heldigvis er jeg også glad for at bo, hvor jeg bor.
    Men et godt stykke skovområde, hvor jeg kunne gå løs med hundene ville virkeligt være lækkert. Her hvor jeg bor er der masser af skove, men det er mest privatskove, så det er med hundene i snor.

• #8   16. mar 2022 Pt. drømmer jeg bare om at kunne beholde min hund.

Generelt er de fleste hundeejere her af den slags, at de anser alle andre hunde som værende farlige, så det er ikke ret ofte, at vi har løsgående hunde i området.

• #9   16. mar 2022 @3: Aaaahhh ja, den der dims kunne jeg også VIRKELIG godt bruge lige nu: Knapt 6 mdr gammelt madøre, der åbenbart oplever verden ved at smage på den. Jeg har fået øjnene op for hvor ustyrligt meget fuglelort, harelort og rådyrlort, der ligger rundt i landskabet smiley smiley smiley Her til morgen var det så min helt nye BH der blev 'oplevet' - den er nu delvis stropløs smiley
    Jeg kunne godt tænke mig hvis dimsen også kunne oversætte 'Lad lige være med at grave der' smiley
    @1 og @2: Den 'dims' der holder andre hunde væk er allerede opfundet. Den hedder 'Dobermann' smiley Har man sådan en så kommer der ikke 'uønsket besøg' af fremmede hunde og pludselig virker folks indkald på magisk vis smiley

• #11   16. mar 2022 Ok, en gevinst på 300 mill. ville ikke være af vejen. Så kan jeg bygge drømmehuset med let adgang for kørestol og med hjælpemidler. Jeg kunne undvære jobcentret, og jeg kunne bygge lejlighed til min far. smiley

• #12   16. mar 2022 Mette det virker bare som et ret stort arbejde, at få en doberman, alene for at holde andre hunde på afstand smiley jeg tror umiddelbart heller ikke Lucky ville være fan af at have sådan en, haha

• #13   16. mar 2022 Jeg er så glad for at folk også synes ridgebacks er 'farlige', i hvert fald kan det tælles på en hånd hvor mange gange vi har oplevet løse hunde opsøge os på Sam's 5 leveår.

Men det er sgu heldigt nok, for Sam er ikke en venligsindet hund mod andre hanner af vis størrelse, så jeg er såååå glad for vi bøvler sjældent med det smiley

Og jeg er enig med Søren, landejendom med mange hektar indhegnet, det kunne være rigtig rigtig fedt!!! smiley

• #15   16. mar 2022 Korthårede Collier er også farlige. Mange skifter fortov alene ved synet. smiley

• #16   16. mar 2022 Jeg har brug for den der skrid megafon til Abby og oversætteren med stop med at spis til Ziva.

• #17   16. mar 2022 Åha mit ønske ville være sådan en magisk person der lige poppede op og passede hundene hvis jeg skulle noget, jeg har huset og de hektar jeg skal bruge, men der hundepasser der ikke har sit eget liv, nå ja drømme kan jeg altid smiley

• #18   16. mar 2022 En oversætter til min hunds kropssprog, så fremmede mennesker kan forstå ham lidt bedre. Det ville være fedt.

• #19   16. mar 2022 En robot der kan klare alt det huslige samt haven og at der altid er forår.

• #20   16. mar 2022 Uh godt ønske Anni, den hopper jeg med på smiley

• #22   16. mar 2022 Huset 'in the middle of no-where' med massere af plads, der er indhegnet, har jeg (5 Ha og planer om det sidste 3 Ha der er tilkøbt også skal hegnes, når forpagteren blive sagt op til efteråret). Og jeg kan betro jer; det er fantastisk - intet mindre smiley smiley smiley
    Jeg kunne så godt ønske mig en pose 'instant-skov'. I ved sådan noget skov man bare hælder ud og tilsætter vand og vupti så har man en fiks og færdig skov. Pt er vores 'skov' (juletræer) stadig under knæhøjde.

• #24   16. mar 2022 Et hus med have uden naboer (eller i hvert fald ikke tæt på) og en voksen greyhound i ministørrelse og med allergivenlig pels
    og nu jeg er i gang, en kæreste og en rengøringsdame samt fleksjob eller førtidspension
    og så selvfølgelig penge til at have råd til føromtalte hund samt mega meget forkælelse for den

• #25   16. mar 2022 Jeg ønsker mig en chips, der gjorde, at hundene var rene, sådan lige med det vums, når de for 3017ende gang, har været i et mudderhul og lignende. En chips der fik duer og katte til, at få Laurids til at rende væk.

• #26   18. mar 2022 Jeg ville ønske jeg kunne få min melvin tilbage. Jeg fik ham som hvalp sidste år i januar, men måtte sende ham tilbage til avler efter 3-4 mdr da min (nu ex) mand hele tiden råbte af hunden (og mig), skubbede hunden kraftigt væk hele tiden og stressede hunden i stedet for at lære hunden hvad den måtte og ikke måtte. Det er en super sød hund og den skulle selvfølgelig ikke udsættes for at bo sammen med en mand der ikke kunne behandle den ordentligt, så jeg valgte at sende den tilbage for dens skyld. Men hold da op hvor jeg savner den

• #27   18. mar 2022 Jeg ønsker mig egentlig bare at slippe for daglige smerter og at kunne spise normalt smiley
    Ellers har jeg alt hvad jeg kunne ønske mig smiley

• #28   19. mar 2022 vi har alt hvad vi ønsker os, næsten, for ville ønske vores helbred var bedre Jon er jo blind og mine ben kan ikke gå ret langt så hundeturene er meget korte.

profilbillede
  • #29   20. mar 2022 Jeg ønsker mig at Menja kunne have en hold kæft knap... smiley
    Skal godt nok aldrig igen have en race der "kun gøer når der er noget at gø af!" Menja mener konstant at der er noget at gø af smiley smiley

• #30   21. mar 2022 @29: Jamen i Menja's verden er der sikkert noget at gø af hele tiden smiley Jeg trænede engang på et DKK LP3 hold sammen med en dame, der havde 3 Japanske Spidser. Hun havde 1 af gangen på pladsen og de to andre ventede i bilen. Åbenbart havde de alle tre lært sig at benytte hornet i bilen og de var over en bred kam rimeligt utilfredse med at skulle vente i bilen. Hendes bil var suverænt parkeringspladsens mest larmende bil: DYYYYT-DYYYYT -vovovovovovovov - DYYYYT-vovovovov - DYYYT DYYYYYT DYYYYYYYT. Vores andres hunde lærte at træne med temmelig megete auditiv forstyrrelse smiley Hun måtte forlade holdet, da naboerne til træningspladsen begyndte at brokke sig.

Kommentér på:
Jeg drømmer om...

Annonce