3.168 visninger
|
Oprettet:
når en muslim mister {{forumTopicSubject}}
det er måske et mega dumt spørgsmål, men hvis en muslim mister et familiemedlem og man gerne vil vise sin "kondolence" hvad gør man så .
.. Blandt etniske danskere viser vi jo omtanke med blomster både ved
glædelige og sørgelige begivenheder, men jeg vil nødig træde forkert... det er heller ikke nogen vi er andet end på nik og smil, og en kort kommentar med, de bor i nærheden, men de har mistet et yngre familiemedlem, hvad kan man tillade sig ...
vil sige at det pt "vælter" ind med folk der, så vil så heller ikke lige nu opsøge dem .. men kan man evt ligge en blomst en af de kommende dage
jan 2014
Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 1.133
det kan godt ske at det er det man normalt gør i muslimske kredse, men jeg tænker ikke at de vil forvente at du kender de normale skikke.
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 334
Man gir ikke blomster.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.514
Det er den unge socialpædagog der blev stukket ihjel på et bosted, så tragisk...
feb 2011
sep 2017
Følgere: 524 Emner: 137 Svar: 10.235
Jeg er sikker på at de, som alle andre, vil glædes over de tanker, der ligger bag jeres kondolence.
feb 2011
jeg bad hende sige vi tænkte på dem, og følte med dem, og at vi ikke kunne forestille os noget værre end at miste et barn ..
kan så af artikler regne ud at han ikke bliver begravet indenfor de 48 timer, læste et sted han skulle obduceres og det først kunne blive mandag ..
når en muslim mister