{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Herlig dag for en lille hund! {{forumTopicSubject}}

Nu har kika og jeg snart været alene hjemme en hel uge, hvor vi bare har set sovet længe, set fjernsyn og leget i haven.. Så idag var dagen hvor der ligesom skulle ske noget!
Så klokken tidligt imorges hentede jeg et stort ben ved slagteren, som hun har fornøjet sig med i haven indtil nu! Lille rovdyr..:P og iaften har vi inviteret hendes bedste ven + ejer til grill i haven.. Og om lidt skal vi lege gemmeleg i det høje græs ude på marken.. Kikas yndlingsleg..!

Så hele min dag er dedikeret til hende.. Andre der skal lave sjove ting med vovsen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Herlig dag for en lille hund!
  • #1   1. aug 2007 Ikke noget bestemt.. Jo, gå tur af yndlingsvejen smiley Sige hej til Rex og Cody.. (Nogle andre hunde i byen smiley og så lege selvfølgelig smiley Hygge..

  • #2   1. aug 2007 nemo har været på stranden hele morgnen. det er super dejlig vejr.. så var vi skoven... nu har vi lige været ude og træne og har lige haft besøg af deres bedste ven som nemo var ude og lege med. så nu slapper vi bare lidt a inden vi skal på arbejde nemo og sille skal med i dag...

    sille har problemer med sin gigt i dag så hun har næsten ikke været ude.


Kommentér på:
Herlig dag for en lille hund!

Annonce