{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

En herlig dag {{forumTopicSubject}}

Jeg har en oplevelse jeg gerne vil dele med jer...

I weekenden var jeg med familien og Zuco på Fyns hoved og gå en dejlig tur i rivende blæsevejr.

Derude er der nogle indhegninger med får og køer i som man kan gå ind i om igennem via nogle låger - ligesom i hundeskoven. Vi går så igennem en indhegning for at komme om på den anden side af halvøen. Jeg har Zuco i snor, men pludselig smider han sig ned i græsset og ruller sig som en besat. Da han rejser sig er han helt grøn og jeg ser at han har rullet sig i en frisk kokasse - mmm mor se gratis parfume ;O) Og som om det ikke var nok så spankulerer han stolt hen til sin mor og gnider sig op af mine ben - lækkert. Nå ned til stranden og vaske ham. Ender selvfølgelig med at mor her bliver mere våd en lorteprinsen fordi han lige skal hen og se hvad mine søskende laver længere væk i det lave vand- nå pyt det tørrer nok i det blæsevejr.

Zuco er ren - det grønne er i hvert fald væk - og mor lugter af en blanding af saltvand og tang.
På vej tilbage til bilen går vi igennem en tom indhegning - heldigvis ingen kokasser;O) Henne ved lågen er der godt mudret og Zuco forsøger at gå udenom. Da han så går langs hegnet er der lige en spændende græstot og han stikker sit grødhoved ind gennem hegnet med det resultat at han får et ordentligt rap over snuden (strøm) og pløjer med 200 km/t baglæns gennem muderet i bare chok. Jeg får ham så standset og han sidder der med mudder til anklerne og ser fuldstændig forvirret ud.
Bagefter var det ikke nemt at få ham hen til lågen, nu vidste han jo at hegnet var farligt, så måtte lokke ham og stå og holde lågen åben før han kom.

Nå, men ned til vandet en gang til og vaske vaske, heldigvis gjorde bølgerne det meste af arbejdet og Zuco synes da det var meget dejligt.
Så hen til bilen og blive nulret i et håndklæde og ind og ligge i bagagerummet på sit yndlingstæppe.

Der var så heller ikke mere ballade på vejen hjem. Han fik et griseøre at gumle på og lå så og boblede omme bagi resten af vejen hjem.

Det er nu nogle herlige hunde man engang har. Håber I kan grine ligeså meget af det som jeg her bagefter.

Bullerhilsner Sonja og Zuco


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En herlig dag
Kommentér på:
En herlig dag

Annonce