757 visninger
|
Oprettet:
Fars Hund ..Mor dum... {{forumTopicSubject}}
Kender i det ...
Dina er en rigtig mors hund, går altid først til mig og skal nusses. Det er jo min hund og mig der børster hende, træner hende, og går ture med hende
´Dina har ikke været i bad længe mest fordi at lillemand på 2 mdr tager meget af min tid.
men igår skulle det så være.. Så Damen kom i bad blev tørret børstet og nusset om som aldrig før..og sørme om hun så bagefter absolut ikke skulle snakke med mor .. nej Far var meget bedre han havde jo ikke været "OND" mod stakkels lille Dina...Sådan en pivskid ;0)
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.758
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
Bella er heldigvis ligeglad.. Hun står bare og stener lidt når hun er i bad (hun elsker det absolut ikke, men hun hader det heller ikke).. Bagefter får hun sine små flip hvor hun spæner rundt i hele lejligheden og når jeg så tager hårtørreren frem er hun der med det samme og ligger og nyder at få varmen.. Så man er helt bestemt tilgivet når man føntørrer hende.. Det elsker hun.. *s*
Men ja.. Det et utroligt at hunde har så meget imod at blive badet, men lige så snart der er en sø, så er der absolut ikke noget galt i at hoppe ned og tøffe rundt i det kolde vand.. *G*
jul 2006
Følger: 60 Følgere: 60 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 1.285
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
Hvad ligner det også at komme det stakkels dyr i bad ?!
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
Hun er ikke ræd for den på den måde.. Men hun synes da heller ikke at den er super sjov..
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 1.124
Hun var altså nød til at komme i bad, da hun stank af død gnu ;0)
Fars Hund ..Mor dum...